Thomaskuh Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 En ik kies..... Wats jullie lievelings pokemon? hebben jullie pokemon gespeelt Pokemon Is gwn een Mega vet Spel Vooral die wereld ze sloegen werkelijk waar nergens op ik kon altijd met een Vlieg soort in water zwemmen! #DS bugg's <3 Pokemon Heb jij het het ook gespeeld? Laat even wat achter met Jou BESTE herringerin aan Pokemon! ~ImThomaskuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JudaPvP Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 O.. O.. O.. Pokemon.. Wat een tijd was dat zeg. Mijn leukste herrinering aan pokemon is toch wel mudkip. Mudkip is Bae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 ik ga toch voor pikachu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Ho-oh! PS: Ik heb het topic even verplaatst naar het juiste forumdeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Combo_O Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 (bewerkt) Vroeger toen ik 3 was veel gespeeld met me broer! Wij hadden R4 kaart en konden daardoor alle pokemons incheaten Had al me pokemons max level en allemaal speciale xD. Mijn broer heeft zelfs gecheatte high level pokemons op school verkocht XD (je kon pokemons ruilen als je ds in de buurt was van andere) Denk dat mijn favoriete pokemon squirtle blijft! 22 maart 2016 bewerkt door Combo_O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qward Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 charmander, heeft me door de hele game geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden