Pixiio Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Hey TorchCrafters! Als alles gaat zoals geplanned zijn Sjules en ik maandag te horen op Radio 1, de radiozender van de NOS. Super tof! Tijdens deze uitzending gaan we praten over wat Minecraft is, de veiligheid van kinderen op Minecraft en nog meer! Mocht je willen luisteren dan kun je maandag luisteren naar Radio 1 via de radio of via nederland.fm om 14:00 uur. Note: het is altijd mogelijk dat er wat tussen komt waardoor het wordt uitgesteld, zoals een belangrijke gebeurtenis. We hebben er erg veel zin in! 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Zelf promotie moet er ook tussen zitten he!! Veel plezier en ik hoop t dat ik t ook nog hoor 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Awesomeness! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Super tof! Ik hoop dat ik kan mee luisteren 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Super cool! ik ga zeker luisteren 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sheshou_zuo Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Erg vet! Dat bewijst toch wel iets over de kwaliteit van deze server! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Super tof! ik ga sws luisteren! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Ik luister zeker weten mee! Wel een beetje duidelijk praten heh Pix. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trekboer Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Radiozender van de NOS of NPO ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 26 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2016 3 minuten geleden zei Sheshou_zuo: Erg vet! Dat bewijst toch wel iets over de kwaliteit van deze server! Inderdaad! Erg leuk. Je kan overigens ook via de website van Radio1 live mee kijken met de webcam, dan zie je mij waarschijnlijk wel. Overigens ga ik de voorbereidingen misschien vloggen. (dus tot het gebouw, binnen filmen is natuurlijk niet de bedoeling.) 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Helemaal mooi 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pixiio: Hey TorchCrafters! Als alles gaat zoals geplanned zijn Sjules en ik maandag te horen op Radio 1, de radiozender van de NOS. Super tof! Tijdens deze uitzending gaan we praten over wat Minecraft is, de veiligheid van kinderen op Minecraft en nog meer! Mocht je willen luisteren dan kun je maandag luisteren naar Radio 1 via de radio of via nederland.fm om 14:00 uur. Note: het is altijd mogelijk dat er wat tussen komt waardoor het wordt uitgesteld, zoals een belangrijke gebeurtenis. We hebben er erg veel zin in! WIE NEEMT HET OP en zet het op het forum ik kan niet luisteren naar nederland 1 want ik woon in belgie en ik ben dan op reis naar Duitsland @Thu2 @Pixiio @Sjules @CasBrother 26 maart 2016 bewerkt door BelgiumFury Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 26 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2016 3 minuten geleden zei BelgiumFury: WIE NEEMT HET OP en zet het op het forum ik kan niet luisteren naar nederland 1 want ik woon in belgie en ik ben dan op reis naar Duitsland @Thu2 @Pixiio @Sjules @CasBrother Het wordt zelf altijd al opgenomen door Radio1, je kan het dan later terug luisteren via radio1.nl. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 5 minuten geleden zei BelgiumFury: WIE NEEMT HET OP en zet het op het forum ik kan niet luisteren naar nederland 1 want ik woon in belgie Probeer NederlandFM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Dat is zo vet! Ik ga zeker weten luisteren! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Tof, ga zeker luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Hopelijk vergeet ik het niet Super tof! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Veel promotie voor de server! Ik denk dat andere servers hier een moord voor zullen doen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 5 uur geleden zei KingDannyOne: Ik luister zeker weten mee! Wel een beetje duidelijk praten heh Pix. Zometeen gaat hij een beetje in z'n zelf lopen praten Dat zou nog eens wat worden.. Hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Zo de radio maar aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Super goed gedaan, zowel Pixiio als Sjules! Erg duidelijk verteld wat het spel inhoudt en waar ouders op moeten letten, nu maar hopen dat veel mensen hier iets aan hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Idd, ging wel stuk om die vrouw MainKweft TorchKwaft , En enzo knol zijn hoogtepunt, het totale dieptepunt van het hele artikel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem255 Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Gaaf @Pixiio & @Sjules, allemaal erg duidelijk en erg leuk om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2016-03-28/14:00 TorchCraft op de radio gemist? Luister het terug! Was erg informatief en duidelijk @Sjules en @Pixiio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2016 Thanks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden