Gast Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 (bewerkt) Beste Survival I spelers Aanstaande vrijdag 2 september hoop ik jarig te zijn en hiervoor ga ik een feestje bouwen. Iedereen is vrijdag van harte welkom de feestzaal van mijn kasteel, ik heb taart voor 600 man en er komt waarschijnlijk ook een tractatie aan in de vorm van een give away. Aangezien ik zelf Vip++ ben is er na afloop van het feestje een extra tractatie voor mensen met dezelfde rank. Ik hoop op een prettig feestje en dat er veel mensen komen MKVGJAIII PS: mensen van andere gamemodes zijn ook welkom ZOLANG DE TAART NIET OP IS GAAN WE MORGEN VERDER, OOK DAN IEDEREEN VAN HARTE WELKOM. ik kon vanavond namelijk niet voor 23:00 online komen 2 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Wat leuk! Ik hoop dat ik online ben tijdens het feestje, want ik wil het niet missen. Ennuhh, alvast gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liounax Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Whaahh leukk!! Ik komm!! (Taart :3) Alvast gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Super leuk! Ik probeer er bij te zijn! Psst.... Super Vrijdag valt ook op jouw verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Gefeliciflapstaart Ik kom pak wel je taart af hoor >:] maar als vast gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
josken15 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 oeeh gefeliciteerd alvast, ik kom, als ik dan online ben, ook even buurten. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Leuk dat je dat zo viert! Ik hoop ook te komen (Mede door de taart :3) Gefeliciteerd alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterLeroyy Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Ik en misschien wat mensen van mij zullen aanwezig zijn! ook om je een voorstel te doen. en alvast Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden