Thu2 Geplaatst 19 september 2016 Share Geplaatst 19 september 2016 Ik wil graag event manager worden omdat ik bouwen best leuk vind en event vond ik al een leuke gamemode toen @CasBrother deze events maakte en bij Tls vond ik het heel leuk om het te organiseren en ik vond dat de samenwerking goed ging. Ik ben 13 jaar en vind het leuk om mensen blij te maken en dat ze het leuk vinden. meestal heb ik wel een fantasie met ideetjes. Ik ben heel enthousiast om deze functie te krijgen. Veel succes iedereen <3 Thu -Blub- 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Hey TorchCrafters, Bedankt voor alle reacties op de vacature van eventmanager. Het team heeft overlegd, gestemd en kipnuggets gegeten. Uit eindelijk is er 1 iemand uit gekomen die de komende tijd aan de slag gaat als EventManager. Met trots presenteren wij eviepevie. De komende tijd wordt evie ingewerkt en zal ze aan de slag gaan om de leukste events voor jullie te bouwen. Namens het hele TorchCraft team wensen we evie veel succes! met vriendelijke groet, namens het TorchCraft team Xoezer 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amiraa Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 5 minuten geleden zei Xoezer: Hey TorchCrafters, Bedankt voor alle reacties op de vacature van eventmanager. Het team heeft overlegd, gestemd en kipnuggets gegeten. Uit eindelijk is er 1 iemand uit gekomen die de komende tijd aan de slag gaat als EventManager. Met trots presenteren wij eviepevie. De komende tijd wordt evie ingewerkt en zal ze aan de slag gaan om de leukste events voor jullie te bouwen. Namens het hele TorchCraft wensen we evie veel succes! met vriendelijke groet, namens het TorchCraft team Xoezer Gefeliciteerd evie!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
werken23 Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Xoezer: Hey TorchCrafters, Bedankt voor alle reacties op de vacature van eventmanager. Het team heeft overlegd, gestemd en kipnuggets gegeten. Uit eindelijk is er 1 iemand uit gekomen die de komende tijd aan de slag gaat als EventManager. Met trots presenteren wij eviepevie. De komende tijd wordt evie ingewerkt en zal ze aan de slag gaan om de leukste events voor jullie te bouwen. Namens het hele TorchCraft wensen we evie veel succes! met vriendelijke groet, namens het TorchCraft team Xoezer :( gefeliciteerd eviepevie 25 september 2016 bewerkt door werken23 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jakobja Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 5 minuten geleden zei Xoezer: Hey TorchCrafters, Bedankt voor alle reacties op de vacature van eventmanager. Het team heeft overlegd, gestemd en kipnuggets gegeten. Uit eindelijk is er 1 iemand uit gekomen die de komende tijd aan de slag gaat als EventManager. Met trots presenteren wij eviepevie. De komende tijd wordt evie ingewerkt en zal ze aan de slag gaan om de leukste events voor jullie te bouwen. Namens het hele TorchCraft wensen we evie veel succes! met vriendelijke groet, namens het TorchCraft team Xoezer Gefeliciteerd Evie! Veel plezier tijdens het maken van je events :) Het is je van harte gegunt :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beeereeend Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 9 uur geleden zei Xoezer: Hey TorchCrafters, Bedankt voor alle reacties op de vacature van eventmanager. Het team heeft overlegd, gestemd en kipnuggets gegeten. Uit eindelijk is er 1 iemand uit gekomen die de komende tijd aan de slag gaat als EventManager. Met trots presenteren wij eviepevie. De komende tijd wordt evie ingewerkt en zal ze aan de slag gaan om de leukste events voor jullie te bouwen. Namens het hele TorchCraft wensen we evie veel succes! met vriendelijke groet, namens het TorchCraft team Xoezer Gefeliciteerd eviepievie! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Gefeliciteerd Evie! En veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liounax Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Congratz @eviepevie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Gefeliciteerd EvIePeViE :D Hopelijk komen er veel leuke events Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 GEFELICITEERD!!! @eviepevie Ps. Niet al teveel PvP events he. Oh en een Skyblock eventje af en toe is ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden