HPoets Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Hé mensen, Ik heb de afgelopen weken aan deze put gewerkt! Aangezien het geen publiek project is zet ik het hier maar even neer. http://i46.tinypic.com/9huw7r.png http://i45.tinypic.com/m8jrx1.png http://i45.tinypic.com/19lgyg.png Ik was dus van plan hier een privé dorpje van te maken. Het lijkt me alleen leuker om dat met een paar mensen te doen. Daar bedoel ik dus mee dat het ook echt je basis moet worden. (echt je main home) Ik vraag jullie dus om hierop te reageren als je dit interessant vindt. Er worden een aantal eisen gesteld aan mijn toekomstige mede-bewoners: Hieronder de argumenten - Volwassen - Vertrouwen - Eigen materialen - Verzorgd bouwen - Minimale activiteit: 1x per 2 dagen. Verdere informatie volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slipkak Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik zou best wille wonen, alleen heb ik voor nu geen /sethome :/ I kzou het echt heel heel graag willuh Lijkt me cool zo onder de zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2013 Als er niet genoeg geïnteresseerden zijn dan zal ik dat landschap voor mezelf houden. Of ik zal het veilen. Maar voorlopig laat ik het topic even voor wat het is en wacht ik rustig af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raff666 Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 haha ik was dat gat laatst tegen gekomen toen er nog wat meer dirt enzo inzat ik dacht dat er een soort van oud amfitheater ofzo in gemaakt werd, zo zag het er een beetje uit (int midden het diepst) maar nu is het helemaal leeg! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2013 Ja, dat heb je wel goed gezien eigenlijk. Het is inderdaad leeg. xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raff666 Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 is het trouwes niks om met een paar man dat gat gewoon nog 50 blokken dieper te graven? dan zouden mensen ipv alleen op de grond ook huizen kunnen maken die aan de wand hangen enzo xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2013 Nee, dat was niet mijn insteek eigenlijk. En heb daar ook helemaal geen kracht meer voor hehe Het is zoals het is, en dit ga ik met een paar mensen mooi invullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slipkak Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Handsome please, het likkt me echt te leuk! Ik wil je wel betalen! Aub mag ik er, voor nu en dan ben ik bezig met main home, dan zet ik dat nu op stop en wacht op jou reactie, aub lijkt me echt geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2013 Slipkak, lees eerst even de eisen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2013 Zoals het er nu uitziet ben ik bang dat er niet veel aanmeldingen gaan komen. Dus komen jullie maar met ideeën, wat zal ik met deze put gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LordMetarex Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 wrm moeten er volwassenen in het prive dorp komen als ik het vragen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2013 Wat denk je zelf? Een volwassen iemand zeurt niet, en gedraagt zich niet kinderachtig. Het levert vaak ook meer gespreksstof op. Met daarbij dat kinderen vaak niet te vertrouwen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Demoncall Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik zou graag mee willen doen maar ben al druk met een project. En ik ben 16! Demon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basserbas Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Wat denk je zelf? Een volwassen iemand zeurt niet, en gedraagt zich niet kinderachtig. Het levert vaak ook meer gespreksstof op. Met daarbij dat kinderen vaak niet te vertrouwen zijn. Volwassenen kunnen ook behoorlijk kinderachtig doen, en ik spreek uit ervaring. En te vertrouwen zijn ze vaak ook niet. Welkom in de grote boze mensenwereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tighthead Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Volwassenen kunnen ook behoorlijk kinderachtig doen, en ik spreek uit ervaring. En te vertrouwen zijn ze vaak ook niet. Welkom in de grote boze mensenwereld. En er zijn ook genoeg "kinderen" die wel volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te gaan en te bouwen. Dus ik denk (ik hoop) dat het topic bedoeld is voor mensen die zich volwassen gedragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 22 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2013 Ja, maar ik bedoelde met volwassen ook niet de leeftijd.. Ik bedoel met volwassen, het gedrag. Je moet jezelf "volwassen gedragen" Dat klinkt al weer heel anders hé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 En ik die stiekem op een kans hoopte... Weer niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten