Beeereeend Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Hallo ik ben net nieuw op het forum ;) en ik zie vaak mensen met een bewegende profielfoto mijn vraag is hoe/kan ik het ook toepassen? Groetjes Beeereeend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jakobja Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Hey berend. Dat soort plaatjes heten ook wel .gif bestandjes. Dat zijn dus Bewegende foto's. Als je naar Google.nl gaat, zoek je bijvoorbeeld: minecraft.gif Dan klik je het plaatje aan wat jij wilt, klikt rechtermuisknop, en dan alleen nog maar opslaan. Als je je profielfoto wilt veranderen, dan ga je naar je profiel toe, en dan klik je op profielfoto veranderen. Nu klik je het .gif bestandje aan, en zo krijg jij een bewegende profielfoto. Groetjes Jakobja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 zo 1 bedoel je? :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Hey Berend! Zoals Jakob zegt, zijn dit inderdaad .gif bestanden. Ik heb die van mij gevonden op de site Giphy daar kan je allerlei coole GIF's vinden die jij leuk vind. Type elk woord wat je wilt, in de zoekbalk, en krijg al honderden resultaten. Heb je er een gevonden die je leuk vindt, klik dan meteen onder de GIF op "Advanced", daar zie je de knop "download". Je pc zal hem nu automatisch opslaan in je downloads folder onder de naam "Giphy.gif", deze kan je dan aanpassen als profielfoto :) Groeten, CasBrother | CassisBlikje 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitkat_Tc Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 een bewegende foto zoeken ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liounax Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Omg fabuleus @Beeereeend xDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beeereeend Geplaatst 22 september 2016 Auteur Share Geplaatst 22 september 2016 Ik heb er één bedankt allemaal! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beeereeend Geplaatst 22 september 2016 Auteur Share Geplaatst 22 september 2016 Zojuist zei Liounax: Omg fabuleus @Beeereeend xDD Inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden