samhaarlem Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Hoi, Zojuist heb ik een ideetje gekregen. Ik ben van plan om een Publieke Mijn te maken. Ik zal proberen om het zo mooi mogelijk te maken, voor een warp. Hier is money voor nodig, dus doneer asjeblieft. /pay samhaarlem Het liefst heb ik ook nog half slabs, stone bricks en stone in gebruik. Ik ga eerst dus een soort mijnspawn maken met gangen. Ook heb ik het een en ander soort ores nodig. bijv. diamanten ore, hoe je ze tegenkomt in een mijn. Meer informatie volgt. Ook heb ik gemerkt dat niemand doneert, please, dit wordt een van m'n grootste projecten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raff666 Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 stel deze mine zou een warp krijgen, dan teleporteren alle nieuwelingen daarheen en gaan minen, binnen een weekje zal het 1 totale chaos zijn daar, alles kapot, overal random gangen en helemaal lelijk enige optie is om het te protecten, maja dan heeft niemand er wat aan want dan kunne ze er toch niet minen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
samhaarlem Geplaatst 21 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2013 stel deze mine zou een warp krijgen, dan teleporteren alle nieuwelingen daarheen en gaan minen, binnen een weekje zal het 1 totale chaos zijn daar, alles kapot, overal random gangen en helemaal lelijk enige optie is om het te protecten, maja dan heeft niemand er wat aan want dan kunne ze er toch niet minen k protect de mijnspawn. de rest maak ik gangen. ik vraag ook of pixio wil protecten dat je geen blokkie kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten