Raff666 Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Hallo, Ik ben gister of eergister begonnen aan het bouwen van Duskwood Springs. Ik wil dit een stad maken die een beetje steampunk achtig is. ik heb nu nog alleen het eerste grote gebouw grotendeels klaar, en een groot waterrad, maar ben van plan er een heel dorp van te maken met huizen tegen die bergwand aan, en tussen de 2 bergen in komt een soort brug met een huis erop, en dan aan die andere berg ook nog wat huizen en een zeppelin aanmeer punt Ik ben pas net begonnen aan dit project dus het is nog niet heel veel, maar ik zal het gelijdelijk aan steeds verder uitbreiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Leuk project! Je screenshots laden wel echt heeel langzaam. Probeer imgur eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raff666 Geplaatst 21 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2013 hmmm bij mij gaat imagebanana juist bijna instantly! vreemd, heb altijd imagebanana gebruikt tot nu toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast thyraxx Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Offtopic: Imagebanana doet het ook gewoon goed hier. Ontopic: Ziet er vet uit! Zoiezo is steampunk awesome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Bij mij is't ook snel geladen, alleen... FY advertensies . Iets meer topic-related: ziet er al vet uit Heb steampunk ook nog overwogen, maar ik kan niet goed genoeg bouwen voor zo'n dingen Ik zeur binnenkort wel eens om een bezoekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Al vooruitgang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten