Spaghettisliert3 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Hi lieve gevangenen, nee, ik ben inderdaad niet overleden . Ik wil zeggen dat school het mij sinds dit jaar erg moeilijk maakt genoeg online te komen, dit is dan ook de reden dat jullie mij afgelopen tijd maar weinig hebben gezien. Mede dankzij dit heb ik besloten te stoppen als Helper: aan een helper die er nooit is hebben jullie natuurlijk niets. Ik heb een hele leuke periode als Helper achter de rug, met veel gezellige mensen gepraat en veel spelers op weg kunnen helpen. Ik ben zeker van plan langs te komen als ik tijd heb, maar mijn Helper tag is inmiddels overgedragen aan @dirk2001 en @Graseter (troes1) . Zij zullen vanaf nu de grootste schurken aanpakken om de rust te bewaren. Voordat ik dit bericht beëindig wil ik nog even een special thanks doen naar wat mensen van Prison waar ik het altijd leuk mee heb gehad : @Isastyle @compelintje @Zak_Patat @Jakobja @Amiraa @Coolemous @GamerLittleKing @MindYourOwn @Leonarda9 @eviepevie @faatimaatje @iXem @Tzyc en eigenlijk nog veel meer.. Met héél, en dan bedoel ik ook echt héél veel, groetjes, Spaghettisliert3 4 januari 2017 bewerkt door Spaghettisliert3 16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Super balen dat je gaat spagh ;( maar ik hoop dat ik je nog in game zie! Verder hoop ik ook dat ik ook zo goed met de helper tag kan omgaan als dat jij altijd kon ;D 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Jammer dat je minder actief bent. Ik hoop dat je later nog terug ga komen om actief te spelen Veel succes! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamerLittleKing Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Jammer dat je geen helper meer bent @Spaghettisliert3 <3 Groetjes, Je beste vriend (XD) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewriotz Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Jammer dat geen geen Helper meer kunt zijn. Je was altijd de beste . We gaan je missen. Groetskes Sjors. 11 november 2016 bewerkt door Dewriotz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leonarda9 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Nooohhh Spaaaggg ;n; Jammer dat je gaat Spagg :c Je was een goeie helper tho <3 We gaan je heel erg missen ;n; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jakobja Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Jammer Spaghetti! Ik ga je zeker missen op Prison, en ook vele anderen zullen je missen. R.i.p. spaghetti.. ;n; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 spaggie je was toppie maar jammer ;n; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Jammer dat je stopt, maar wel een goede beslissing om als je toch niet meer veel online kan zijn te stoppen.@Graseter (troes1) en @dirk2001 Good luck met deze zware taak die overgedragen is 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HandtasDealerTzyc Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 jammer man! :c was super helper! Goeie helper was je altijd. -Tzyc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coolemous Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Jammer dat je stopt als helper. Je was in mijn ogen de beste helper. Ik hoop je nog eens tegen te komen! - Coolemous Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Nogmaals bedankt voor je inzet Spag! Je bent een topper Heel veel succes met je school, en tot snel op TorchCraft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Jammer dat je stopt als Helper Hopelijk kom ik je nog een tegen en veel succes met school! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amiraa Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Nawh jammer dat je stopt! heel veel mensen gaan je missen! (ik natuurlijk niet :P) want je was een top helper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Nogmaals onwijs bedankt voor je inzet Spaghetti! Succes met school! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
habenstone Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 SPAGGHIEIEE ENENENENENENENE NENENENE WHY DON'T YOU STAAAAAY WITH UUUUUUUSSSSSSSSS ' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MindYourOwn Geplaatst 22 november 2016 Share Geplaatst 22 november 2016 OMG SPAGH IK ZIE DIT ECHT HEEL LAAT MAAR NUUUUUUUUUUUUUUUU JE BENT WEL BAE. xox. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden