TobiasBeumer Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Hallo, Wanneer ik 2 plots naast elkaar claim, krijg ik deze foutmelding: You do not own any adjacent plots in the specified direction or are not allowed to merge to the required size Andere mensen lijken dit wel te hebben, dus de 2e optie zou niet kunnen en ik heb er net 2 naast elkaar geclaimed.... Iemand enig idee?? Ik gebruik /plot merge Dank jullie wel alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Doe eens /plot merge auto werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SUP3RK3V1N104 Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 9 uur geleden zei TobiasBeumer: Hallo, Wanneer ik 2 plots naast elkaar claim, krijg ik deze foutmelding: You do not own any adjacent plots in the specified direction or are not allowed to merge to the required size Andere mensen lijken dit wel te hebben, dus de 2e optie zou niet kunnen en ik heb er net 2 naast elkaar geclaimed.... Iemand enig idee?? Ik gebruik /plot merge Dank jullie wel alvast! Hallo TobiasBeumer, /plot merge was een extra functie van Godlike++ die je alleen kreeg met de pre-order. Deze functie is op het moment niet meer te verkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TobiasBeumer Geplaatst 22 november 2016 Auteur Share Geplaatst 22 november 2016 Dit was juist de reden dat we deze genomen hadden.....Hij wilde zo graag die plots aan elkaar maken. Is dit niet alsnog te regelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamerLittleKing Geplaatst 22 november 2016 Share Geplaatst 22 november 2016 @TobiasBeumer Het is een Pre-order functie dus het is niet meer te regelen denk ik. maar voor de zekerheid kan je altijd contact opnemen met [email protected] Groetjes, GamerLittleKing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden