SirRohan Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Hey TC'ers, Het is weer tijd voor een nieuwe bouwwedstrijd. Deze keer is het thema: Feestdagen! In het kader van de opkomende feestmaand wil ik graag een bouwwerk zien van jullie favoriete feestdag in december. Natuurlijk zijn er zoals gewoonlijk weer een paar leuke prijzen te verdienen. Deze keer zijn het de volgende: Nummer 1: 7.500 coins +32 diamond blocks Nummer 2: 5.000 coins +16 diamond blocks Nummer 3: 2.500coins en 16 diamond blocks Plots zijn vanaf donderdag 1 december tekoop voor $25 per stuk bij mij (SirRohan), en hier kan je tot en met 24 december aan werken. In de dagen daarna maak ik de uitslag bekend. Veel succes en veel plezier met bouwen ;) -SirRohan 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanHeerw Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Leuk idee, ik ga denk ik niet meedoen, maar wens iedereen natuurlijk wel heel erg veel succes, en dat het beste bouwwerk mag winnen. -DaanHeerw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 26 november 2016 Share Geplaatst 26 november 2016 telt mijn verjaardag ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liounax Geplaatst 26 november 2016 Share Geplaatst 26 november 2016 ? Count me in~ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 26 november 2016 Share Geplaatst 26 november 2016 Ik hou ervan om tijdens kerst op een (vloer)kleed bij de openhaard te zitten ik denk dat ik al een idee heb wat ik ga bouwen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 27 november 2016 Auteur Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Praten met andere spelers over de bouwwedstrijd? Of gewoon kletsen over andere bouwwerken en projecten op TorchCraft? Dat kan vanaf nu ook hier. (Is nog een WIP, fouten e.d. graag melden bij mij (SirRohan).) -SirRohan (p.s. laat in een reactie je Discord naam+ ingame rank achter voor een role in Discord!) 27 november 2016 bewerkt door ShootZ Informatie toevoegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobjas Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 WOOOOHOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 1 december 2016 Auteur Share Geplaatst 1 december 2016 Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor de bouwwedstrijd. Dit kan je doen door mij ingame aan te spreken of door mij een mail te sturen (/mail send SirRohan). Veel succes/plezier met het bouwen en ontwerpen -SirRohan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FutureForce Geplaatst 1 december 2016 Share Geplaatst 1 december 2016 Helaas geen geld meer en het is heel moeilijk om aan geld te komen. daarbij heb ik het te druk om mijn oude project af te breken, Iedereen die meedoet Veel success FutureForce Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 1 december 2016 Share Geplaatst 1 december 2016 32 minuten geleden zei FutureForce: Helaas geen geld meer en het is heel moeilijk om aan geld te komen. daarbij heb ik het te druk om mijn oude project af te breken, Iedereen die meedoet Veel success FutureForce Het kost 25$ Dat zijn 5 diamonds verkopen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 1 december 2016 Share Geplaatst 1 december 2016 45 minuten geleden zei xRobert010: Het kost 25$ Dat zijn 5 diamonds verkopen he? En dan heb je nog wat over ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 21 uur geleden zei Kamiel: En dan heb je nog wat over ook niet als je ze in de adminshop verkoopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FutureForce Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 On 1-12-2016 at 9:01 PM, xRobert010 said: Het kost 25$ Dat zijn 5 diamonds verkopen he? heb mijn diamonds hard nodig en er zijn gewoon te weinig opties om geld te kunnen krijgen (ps op het moment helemaal geen omdat chops niet werken). Er is gewoon totaal geen economy op de server alle ranks lager dan die een shop kunnen maken kunnen niet aan geld komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 20 december 2016 Auteur Share Geplaatst 20 december 2016 Er zijn genoeg opties om geld te krijgen, alleen zijn de meeste mensen te lui om wat te doen. Als ik op mijn user-account een uur zou minen heb ik genoeg geld om meer dan 10 plots te kopen, zonder ook maar een shop te hebben. Je kan dus gewoon makkelijk geld verdienen zonder shops, door met je medespelers te handelen. -SirRohan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 26 december 2016 Auteur Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) De uitslag van de wedstrijd is bekend. Aangezien er maar 5 man mee hebben gedaan, en maar 3 hun bouwwerk af hebben gemaakt was het niet moeilijk om snel tot een besluit te komen. Met een gemiddelde van 8,45 punten heeft Jale1 de hoofdprijs te pakken. Tobias_TM heeft de tweede plaats behaald met een gemiddelde van 7,4 punten. En de laatste die zijn gebouw daadwerkelijk heeft afgemaakt en daardoor met een gemiddelde van 7 punten de 3e plek binnen heeft gehaald is verdan2002. De andere 2 deelnemers (Liounax en Mat_Mans) hebben hun bouwwerk niet af gemaakt en hebben daarvoor geen punten binnen gehaald. Hierbij feliciteer ik de winnaars, die de komende dagen hun prijs bij mij kunnen ophalen. Overigens post ik morgen een topic met een (aantal) changes die ik ga invoeren vanaf de volgende wedstrijd. -SirRohan 26 december 2016 bewerkt door ShootZ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden