maxjust4ever Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 ik en Casbrother zijn al een paar dagen bezig met een mooi middeleeuws dorpje. we hebben al een kerk, een haven, een blacksmith en een uitkijk toren. we zijn van plan om een mooie stadsmuur er om heen te maken en nog een goede farm. dus donaties zijn er handig (/pay maxjust4ever ....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 En nu ook de Farm klaar! Nog in progress: Shop en Stadsmuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 24 januari 2013 Share Geplaatst 24 januari 2013 Mooi man! Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 24 januari 2013 Share Geplaatst 24 januari 2013 Ziet er leuk uit! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 We zijn alsmaar bezig met andere dingen dan het dorp verbeteren, maar ik ben bezig met de shop, eentje met food, alleen hebben ik te weinig porkchop.... ik wil wel sneller verder voor de plekken voor de mensen die er een huisje kunnen maken, dus nog steeds zijn we bezig! Maar het liefste zou ik zo snel mogelijk een warp willen hebben.... Maar dat zal vast pas gebeuren als we plekken hebben voor de huisjes CasBrother Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Maar het liefste zou ik zo snel mogelijk een warp willen hebben.... Ik zou een beetje uitkijken met dat soort uitspraken als je een warp wilt. Pixiio heeft nadrukkelijk op het forum gezet dat als je vraagt om een warp je er geen Ć©Ć©n krijgt. Gewoon een tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Oke, maar ik vraag het toch niet, of wel volgens jou? Ik zeg dat ik het hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Oke, maar ik vraag het toch niet, of wel volgens jou? Ik zeg dat ik het hoop. Ik zeg alleen dat je misschien een beetje op je uitspraken moet letten, want hopen en vragen zitten dicht bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten