TheIdiotManiac Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Hey, Ik zoek nu al een tijdje naar een spel wat mij weer even een tijdje plezier kan geven. Minecraft is geweldig, al helemaal op TC, gezellig met de community en alles erop en eraan. Maar wil graag weer eens wat anders dan m'n usual spellen zoals: Call of Duty, Minecraft dus, Guitar Hero Live etc. (ben er zowat verslaafd aan maar wil natuurlijk wel eens afwisseling) Veel spellen speel ik sowieso al niet en lijkt me wel leuk om er een paar aan toe te voegen. Laatste paar dagen zit ik weer uit verveling Call of Duty: Black Ops III te spelen op m'n Xbox One (je mag me gerust adden: Corebreakah NL ). Maar wil wat nieuws want zoals velen misschien wel weten, een spel door en door spelen kan gewoon snel zorgen voor verveling. Hierbij m'n vraag, als iemand leuke games weet: post ze in de comments . Alvast bedankt. 16 december 2016 bewerkt door TheIdiotManiac Stond Block Ops III... Teveel mc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Pokemon! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pandabeer007 Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 haha monk_nl lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 16 december 2016 Auteur Share Geplaatst 16 december 2016 Pokémon GO sla ik liever over D: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 1 uur geleden zei TheIdiotManiac: Pokémon GO sla ik liever over D: Pokemon Go is geen Pokemon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Pc: warface 16 december 2016 bewerkt door El Diablo n.v.t 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 11 uur geleden zei El Diablo: Pc: warface Ziet er echt awesome uit, helaas geen game pc voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nehir Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Pokémon is love! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Destiny is nog een leuk spel voor op de console maar de leukste spellen zijn natuurlijk pc only. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brent sas Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Op 16-12-2016 at 02:09 zei TheIdiotManiac: Hey, Ik zoek nu al een tijdje naar een spel wat mij weer even een tijdje plezier kan geven. Minecraft is geweldig, al helemaal op TC, gezellig met de community en alles erop en eraan. Maar wil graag weer eens wat anders dan m'n usual spellen zoals: Call of Duty, Minecraft dus, Guitar Hero Live etc. (ben er zowat verslaafd aan maar wil natuurlijk wel eens afwisseling) Veel spellen speel ik sowieso al niet en lijkt me wel leuk om er een paar aan toe te voegen. Laatste paar dagen zit ik weer uit verveling Call of Duty: Black Ops III te spelen op m'n Xbox One (je mag me gerust adden: Corebreakah NL ). Maar wil wat nieuws want zoals velen misschien wel weten, een spel door en door spelen kan gewoon snel zorgen voor verveling. Hierbij m'n vraag, als iemand leuke games weet: post ze in de comments . Alvast bedankt. maybe overwatch? of lijkt dat je niks 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 17 december 2016 Auteur Share Geplaatst 17 december 2016 Heb zelf een goede game PC dus kan er gemakkelijk zwaardere spellen op spelen dus games voor PC's zijn ook welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reszs Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 2 uur geleden zei Brent sas: maybe overwatch? of lijkt dat je niks Overwatch is inderdaad ook leuk Zelf speel ik ook veel Gta V op de computer en Csgo Ps. My little pony 3 doet het altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 17 december 2016 Auteur Share Geplaatst 17 december 2016 Sws ff lekker MLP3 spelen hoor D: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cooleswaggergurl Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Sims lol bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brent sas Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 2 uur geleden zei Reszs: Overwatch is inderdaad ook leuk Zelf speel ik ook veel Gta V op de computer en Csgo Ps. My little pony 3 doet het altijd goed ja, ik speel zelf overwatch, bo3 enzovoort op ps4 ik vind t wel mooi om te doen ~! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brent sas Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 4 uur geleden zei TheIdiotManiac: Heb zelf een goede game PC dus kan er gemakkelijk zwaardere spellen op spelen dus games voor PC's zijn ook welkom ik weet niet meer spellen ik speel zelf black ops 3 of call of duty infineted warfare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
werken23 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 kijk eens of hier wat voor je tussen staat https://steamdb.info/calculator/76561198112987134/?cc=eu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Diablo Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Super Mario 64 ❤ 17 december 2016 bewerkt door El Diablo 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SoundGaming Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Super Mario Run Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brent sas Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 gwn naar buiten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 25 december 2016 Auteur Share Geplaatst 25 december 2016 Op 21-12-2016 at 19:17 zei Brent sas: gwn naar buiten gaan Buiten? Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
werken23 Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 8 uur geleden zei TheIdiotManiac: Buiten? Wat is dat? buiten is een magishe plek vol met monsters enzo > : D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 2 uur geleden zei werken23: buiten is een magishe plek vol met monsters enzo > : D Pokemon GO is Real Life! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 26 december 2016 Auteur Share Geplaatst 26 december 2016 50 minuten geleden zei Monk_NL: Pokemon GO is Real Life! Op die manier zou ik tenminste dat "buiten" willen leren kennen D: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brent sas Geplaatst 26 december 2016 Share Geplaatst 26 december 2016 20 uur geleden zei TheIdiotManiac: Buiten? Wat is dat? idk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden