Groppoldin Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 . Ik ben .. Groppoldin/Groppo/Grop - KIES MAAR RAAK! Het volgende is zeker .. Ik heb niet echt een doel voor mij zelf bepaald op mFok. Ik reageer op acties en happenings op de server. Ben snel afgeleid. Ik knip graag mijn lieve schapen. De koeien houden van me. Een shop runnen is nog iets om over na te denken. Minen kun je net zo goed in de oceaan. Wat mensen niet weten, weet ik meestal ook niet. Zelfs de kleinste details zijn soms nieuw voor me. Ik ben trots op mijn non-auto Carrots/Potatoes Farm. XP drink je weg als limonade. Ik mis de gele banaan in Minecraft. /econ wordt /mcon. Voor overige vragen kijk je op je voorhoofd. Veel plezier allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Leuk bericht Groppo, welkom op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supapeach Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Haha leuk bericht Groppo, maaruuhmm ik moet jou altijd Groppo noemen xD Ach Boeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thrigger Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 haha leuk bericht en idd minen kan ook in de oceaan mocht je ooit in de buurt van mijn huis bij de oceaan komen grote kans dat ik je voor ben geweest ;D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groppoldin Geplaatst 1 november 2012 Auteur Share Geplaatst 1 november 2012 Groppo it is !! Oceanen .. ik kom er aan xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten