Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Hey TC Community, De laatste tijd ben ik bezig geweest met een klein projectje op een Singleplayer wereld, en het project heet: The Maze Runner. De mensen die de film wel is gezien hebben, die zullen het waarschijnlijk wel kennen. Je begint in een kleine box, waar ook hulpmiddelen inzitten. Ook zijn er kleine boekjes met het verhaal in de maze te vinden. Uiteindelijk streef je er met zn allen naar om het einde van de maze te bereiken. Maar dit gaat niet zo makkelijk! Want in de nacht krioelt het van de monsters in de maze! Overdags is de poort open, en kan je de maze betreden, maar s'nachts is de poort dicht, en kan je er niet meer in OF uit! Screenshots: Laat me weten wat jullie ervan vinden! Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te bouwen. P.S.: Het zou voor torchcraft ook een hele goede reclame stunt zijn. Want ik heb nog geen enkele server gezien die dit idee heeft uitgevoerd! Ik check jullie in-game! Chief_Thomas117 Ps Ps... Vind je dit een leuk idee? Klik dan even op de like knop! Dan weet ik wie het allemaal een leuk idee vinden :D. (en laat ook een comment achter met je mening, helpt ook heel erg :p) 15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basvdsterre Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 gaaf man ik heb alle maze runner 2 keer gezien mij lijk het wel leuk op op tc te doen ik hou echt van de maze runner 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 Zojuist zei basvdsterre: gaaf man ik heb alle maze runner 2 keer gezien mij lijk het wel leuk op op tc te doen ik hou echt van de maze runner Thx voor je support Ik hoop ook dat monk een manier heeft om hem in de event bouwwereld te zetten @Monk_NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niek013 Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Thomas, Ik vind het een heel tof idee en zie het graag als een event terug! Ik heb vroeger een server gehad met de maze runner dus als je nog iets nodig hebt qua tips etc kun je altijd bij mij aankloppen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 18 minuten geleden zei NDR04: Thomas, Ik vind het een heel tof idee en zie het graag als een event terug! Ik heb vroeger een server gehad met de maze runner dus als je nog iets nodig hebt qua tips etc kun je altijd bij mij aankloppen Haha, Zal ik doen! Bedankt voor je toffe feedback 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Zelf vind ik het een leuk idee! Nu alleen maar zien of TC er het zelfde over denkt en er wat mee kunnen doen. Zelf nooit Maze Runner gedaan maar zou zeker dit wel eens doen! Groetjes, Tim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 18 minuten geleden zei TheIdiotManiac: Zelf vind ik het een leuk idee! Nu alleen maar zien of TC er het zelfde over denkt en er wat mee kunnen doen. Zelf nooit Maze Runner gedaan maar zou zeker dit wel eens doen! Groetjes, Tim Haha, bedankt Tim! Indd, hopen =), In ieder geval was @Monk_NL er heel enthousiast over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reszs Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Ziet er tof uit Chief_thomas117! goede voorbereiding met die screenshots ;) 1 maart 2017 bewerkt door Reszs 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 1 uur geleden zei Reszs: Ziet er tof uit Chief_thomas117! goede voorbereiding met die screenshots ;) bedankt @Reszs! Heb er indd werk ingestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Lijkt mij ook een super leuk idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Het is echt een leuk idee, en het is goed zichtbaar dat je er veel tijd in gestoken hebt! Het Event-team is @SaintSDevastatoren @compelintje, misschien zouden ze hiernaar willen kijken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 2 minuten geleden zei MrsSarcasm: Lijkt mij ook een super leuk idee! Dankje 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Monk_NL: Het is echt een leuk idee, en het is goed zichtbaar dat je er veel tijd in gestoken hebt! Het Event-team is @SaintSDevastatoren @compelintje, misschien zouden ze hiernaar willen kijken Dankjewel Monk :D! (als ik genoeg likes over had vandaag had ik alle berichten geliked, maar die heb ik niet meer ;n;.) ik zie je weer is ingame! @Monk_NL 1 maart 2017 bewerkt door Chief_Thomas117 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Leuk idee Chief, en ziet er goed uit. Kan niet wachten om het af te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2017 2 minuten geleden zei SirRohan: Leuk idee Chief, en ziet er goed uit. Kan niet wachten om het af te zien Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xR0B Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Goed idee, en aan die screenshots te zien ben je druk bezig geweest. Ziet er echt goed uit man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2017 5 uur geleden zei xR0B: Goed idee, en aan die screenshots te zien ben je druk bezig geweest. Ziet er echt goed uit man. Bedankt man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik had al een likeje gegeven, maar ik vind het een heel leuk idee. Ik heb beide films gezien en ook laatst een MazeRunner adventuremap gespeeld wat heel goed in elkaar zat. Het moet dan wel goed georganiseerd worden en ik heb er vertrouwen in dat @SaintSDevastator en @compelintje dat wel kunnen *Hint *Hint ~Enthousiast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2017 2 uur geleden zei xRobert010: Ik had al een likeje gegeven, maar ik vind het een heel leuk idee. Ik heb beide films gezien en ook laatst een MazeRunner adventuremap gespeeld wat heel goed in elkaar zat. Het moet dan wel goed georganiseerd worden en ik heb er vertrouwen in dat @SaintSDevastator en @compelintje dat wel kunnen *Hint *Hint ~Enthousiast Leuk dat je zo enthousiast erover bent! Bedankt dat je zoveel support geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ChimpGamer Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Dit zou misschien iets kunnen zijn voor de Games server die er aan komt. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chief_Thomas117 Geplaatst 3 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2017 11 uur geleden zei ChimpGamer: Dit zou misschien iets kunnen zijn voor de Games server die er aan komt. Indd, zeker waar :D, goed idee :p. Maar ik geloof dat de games voor de game server al besloten zijn. Ik zou heel misschien @SaintSDevastator kunnen overhalen. Heel Heel misschien 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Zou leuk zijn als je hem over kan halen vind het een tof idee @Chief_Thomas117 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 59 minuten geleden zei Chief_Thomas117: Indd, zeker waar :D, goed idee :p. Maar ik geloof dat de games voor de game server al besloten zijn. Ik zou heel misschien @SaintSDevastator kunnen overhalen. Heel Heel misschien Als mister BuggMeister @ChimpGamer helpt met overtuigen kan het heel misschien wel lukken 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ChimpGamer Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 22 minuten geleden zei xRobert010: Als mister BuggMeister @ChimpGamer helpt met overtuigen kan het heel misschien wel lukken Waarom niet 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 2 uur geleden zei ChimpGamer: Waarom niet Moet je wel aan het werk 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden