MrsSarcasm Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Hallo iedereen! Ik speel al een tijdje clash royale en heb nu met 2 real vrienden een clan opgericht alleen zoeken we nu nog meer actieve mensen. Zou jij erin willen? De clan heet: SneezingPandas Groetjes, Natasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 @MrsSarcasm Hey Natasja, mij heb je binnengehaald Ik ben net uit mn andere clan gegaan, dus ik hoop dat ik bij de jouwe kan blijven ;) Groetjes, ~Devil 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 5 april 2017 Auteur Share Geplaatst 5 april 2017 2 uur geleden zei DevilS_GeneraL: @MrsSarcasm Hey Natasja, mij heb je binnengehaald Ik ben net uit mn andere clan gegaan, dus ik hoop dat ik bij de jouwe kan blijven ;) Groetjes, ~Devil Hee, super leuk dat je hebt gejoind! We gaan dit weekend weer voor de clankist haha. ;d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 2 minuten geleden zei MrsSarcasm: Hee, super leuk dat je hebt gejoind! We gaan dit weekend weer voor de clankist haha. ;d gaan voor de 10/10 he XP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 5 april 2017 Auteur Share Geplaatst 5 april 2017 1 minuut geleden zei DevilS_GeneraL: gaan voor de 10/10 he XP Always, alleen hebben we nog wel wat meer mensen nodig dan haha dus als je mensen ken ;$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 2 minuten geleden zei MrsSarcasm: Always, alleen hebben we nog wel wat meer mensen nodig dan haha dus als je mensen ken ;$ potje doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 5 april 2017 Auteur Share Geplaatst 5 april 2017 Zojuist zei DevilS_GeneraL: potje doen dan? Vanavond goed? Ben nu ff mensen aan het zoeken die willen joinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 2 minuten geleden zei MrsSarcasm: Vanavond goed? Ben nu ff mensen aan het zoeken die willen joinen haha, is goed hoor. Succes ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ik speel veel, en dan ook veel Clash Royale.. Zit helaas al met wat vrienden in een goede clan, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 6 april 2017 Auteur Share Geplaatst 6 april 2017 8 uur geleden zei Wiksxo: Ik speel veel, en dan ook veel Clash Royale.. Zit helaas al met wat vrienden in een goede clan, sorry! Geen probleem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MonsterHighDVD Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 ik speel ook soms wel clash royaal maar ik zit pas arena 3 en heb al wel de heks en de reuzenskelet level 2 al en ik wil superrr graag de prinses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Heb het een tijdje gespeeld, alleen is 't geen spel voor mij . Ik hou het wel simpel bij minecraft... Nah ja, TorchCraft is het enige wat ik op minecraft doe maar ja. :x 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 ik heb speciaal voor jou clash royaal gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 1 uur geleden zei smileyman03: ik heb speciaal voor jou clash royaal gedownload awh wat lief van je smiley, wil je tegen mij? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 6 april 2017 Auteur Share Geplaatst 6 april 2017 10 uur geleden zei MonsterHighDVD: ik speel ook soms wel clash royaal maar ik zit pas arena 3 en heb al wel de heks en de reuzenskelet level 2 al en ik wil superrr graag de prinses Ik denk dat je onze clan al wel kan joinen dan hoor, als je dan kaarten vraag zorgen wij ervoor dat je ze krijgt.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 6 april 2017 Auteur Share Geplaatst 6 april 2017 8 uur geleden zei TheIdiotManiac: Heb het een tijdje gespeeld, alleen is 't geen spel voor mij . Ik hou het wel simpel bij minecraft... Nah ja, TorchCraft is het enige wat ik op minecraft doe maar ja. :x Haha jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 6 april 2017 Auteur Share Geplaatst 6 april 2017 2 uur geleden zei smileyman03: ik heb speciaal voor jou clash royaal gedownload Leuk! Heb je ookal de clan gejoined? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Ik zit al in een goede clan, maar anders had ik je zeker gejoind :3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 7 april 2017 Auteur Share Geplaatst 7 april 2017 10 uur geleden zei xRobert010: Ik zit al in een goede clan, maar anders had ik je zeker gejoind :3 Jammer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) oeps dit is helemaal fout gegaan 7 april 2017 bewerkt door smileyman03 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 17 uur geleden zei MrsSarcasm: Leuk! Heb je ookal de clan gejoined? nee ik weet niet hoe dat moet 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrsSarcasm Geplaatst 7 april 2017 Auteur Share Geplaatst 7 april 2017 7 minuten geleden zei smileyman03: nee ik weet niet hoe dat moet Dan moet je op het logo naast de zwaarden drukken, het logo van een schild met 3 poppetjes erin. Dan kan je als het goed is de clan zoeken en dan moet je intypen: SneezingPandas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 2 minuten geleden zei MrsSarcasm: Dan moet je op het logo naast de zwaarden drukken, het logo van een schild met 3 poppetjes erin. Dan kan je als het goed is de clan zoeken en dan moet je intypen: SneezingPandas zo ver was ik ook al maar er staat nergens aansluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motionless_Heart Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 45 minuten geleden zei smileyman03: zo ver was ik ook al maar er staat nergens aansluiten Smiley, ben je al evel 3? als het zo is, probeer dan anders een screenshot te sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) @DevilS_GeneraLik ga screens maken 7 april 2017 bewerkt door smileyman03 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden