Meneer-inactief Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 hey allemaal, voor sommige spelers die mfok nog kennen en op halloween online waren heb ik wat leuke screenshots . ik zat even rond te neuzen in mijn screenshot folder en toen vond ik er weer wat leuks : http://imgur.com/a/1cWqR Als jullie nog wat meer willen zien , ik heb nog ergens wel wat hoor voor degene die er niet bij waren: op halloween, in de middag, kwam er op eens veel onweer en Herobrine verscheen op eens in de /warp shops. Hij maakte een gat en achter de shops begon een battle tussen de server leden en Herobrine. Hij veranderde later in een enderdragon en gaf allerlei goodies , maar hij schoot ook fire charges en arrows en xp. Dit was uiteindelijk wel een leuke middag geworden waar veel over gepraat werd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 waarom weet ik niks van die halloweenparty? ik had er graag bij willen zijn (ik weet nog wel dat je iederekeer een pompoen op je hoofd kreen en er tegelijk zombies spawnde ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meneer-inactief Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2013 waarom weet ik niks van die halloweenparty? ik had er graag bij willen zijn (ik weet nog wel dat je iederekeer een pompoen op je hoofd kreen en er tegelijk zombies spawnde ) Je was toen inderdaad niet online, dit was ook rond een uur of 2 op woensdag volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten