extremewessel30 Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Dit kan raar klinken, maar weet iemand waar de lijst is van de Blacklisted Mods. Ik weet alleen dat je labymod niet mag gebruiken, maar welke wel? Zou iemand zo aardig zijn om mij even een link te geven naar de site voor blacklisted mods alvast bedankt! P.S Niet dat ik mods gebruik maar ik ben er over na te denken om er eentje te hebben en die heeft een texturepack erbij die ik HEEL graag wil hebben xD. Nogmaals bedankt ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Alle mods die NIET aangegeven staan op de blacklisted mods lijst zou je waarschijnlijk wel kunnen gebruiken en om zeker te zijn zou je altijd nog aan een Mod/Admin deze informatie kunnen navragen. Zelf kan ik helaas de lijst met de blacklisted mod's niet vinden maar alle mod's die je een oneerlijk voordeel geven zijn sowieso verboden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 4 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2017 Aww jammer. Bedankt in ieder geval ;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Hier de link van de toegestane mods ;) http://help.torchcraft.nl/algemeen/toegestane-modificaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 6 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2017 Oke dankjewel dat helpt heel veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NLMrDoner77 Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 als je een mod in je texture pack heb is het niet echt een goed teken maar je kan altijd de versie downloaden zonder mod. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden