iiTweet Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 (bewerkt) Heyy ik wil niet gemeen overkomen ofzo, maar is er een manier om mijn rank in te ruilen? Ik heb UltraGod rank op survival 2. Ik heb besloten om te stoppen met Survival, omdat bijna altijd mijn werk wordt gesloopt als ik een tijdje offline ben geweest, en ik trust nooit mensen in mn claims, mijn claims gaan gewoon weg als ik een tijdje niet online ben geweest. Als er geen manier is, is er een manier om mijn rank naar een andere game over te zetten? Bijvoorbeeld SkyWars Alvast bedankt -iiTweet 9 mei 2017 bewerkt door iiTweet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Hallo iiTweet, Jammer dat je stopt met survival. Je kan je rank niet overzetten naar een andere gamemode, laat staan een andere game (vraag me ook af hoe dat mogelijk zou zijn). -SirRohan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 2 uur geleden zei iiTweet: Heyy ik wil niet gemeen overkomen ofzo, maar is er een manier om mijn rank in te ruilen? Ik heb UltraGod rank op survival 2. Ik heb besloten om te stoppen met Survival, omdat bijna altijd mijn werk wordt gesloopt als ik een tijdje offline ben geweest, en ik trust nooit mensen in mn claims, mijn claims gaan gewoon weg als ik een tijdje niet online ben geweest. Als er geen manier is, is er een manier om mijn rank naar een andere game over te zetten? Bijvoorbeeld SkyWars Alvast bedankt -iiTweet Die claims gaan weg omdat je langer dan 100 dagen offline bent geweest, als je even 1 minuutje online bent behoud je je claims! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden