Pixiio Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Hey TorchCrafters! De afgelopen dagen is Games nogal instabiel en dit komt helaas doordat we nog 1.8 supporten op Games. Een aantal plugins reageert niet goed op mensen met de versie 1.8, bijvoorbeeld de shops. Eventjes een aantal voor en tegens opgesomd: Voor: Minder lagg, bevorderd de PvP en de algemene gameplay Meer mogelijkheden tot uitbreiden van games (veel minigames ondersteunen geen 1.8 of werken er niet lekker mee) Minder vaak onderhoud nodig om plugins stabiel te houden Ook voor nieuwe minecrafters goed speelbaar, deze hebben nooit gespeeld met de pvp van 1.8 Geeft meer mogelijkheden om toffe maps te maken (1.8 clienten buggen vast op sommige blokken) Het spel wordt eerlijker, spelers hebben gelijke kansen tegen elkaar (voorbeeld: 1.9 clienten kunnen niet blockhitten) Minder cheat clienten beschikbaar Skywars mogelijk eerder online Tegen: Eigenlijk alleen nadelig voor de old-skool pvpers (niet dat jullie niet belangrijk zijn <3) Je kunt niet meer blockhitten Combo's maken wordt wat lastiger Nu is onze vraag aan jullie wat jullie er van zouden vinden als we ook hier 1.8 weghalen. Dit zorgt voor een grote stabiliteit boost en daarnaast houden we wel gewoon de 1.8 combat via een externe plugin. Graag jullie mening! 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 ik vind het goed als je het weghaalt als pvp nog blijft. het zou leuk zijn als games terug werkt. groetjes RoodVuurtje_02 ( die eerst op dit bericht antwoorde) 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 zie geen probleem als er gewoon 1.8 pvp is (voor de noobs die het niet kunnen met 1.9 :P) 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik zou het zonde vinden als 1.8 ondersteuning weggaat. Merk echt een groot verschil tussen dat en de plugin. Maarja als het echt niet anders kan. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik ben voor als het minder lag geeft, merk zelf niet zo heel veel verschil ben dan ook niet zo'n pro pvp'er dat ik verschil zie in combo's mijn combo is meestal namelijk 1 hit en dan 3x mis slaan en sterven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miloutjee Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik ben het eens met Rickje 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skycrypt Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Als het 1.8 pvp blijft vind ik het helemaal goed ???? 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Minder lagg zeg je?! Nou ja, zelf heb ik daar niet zo'n last van maar als het de server helpt dan ben ik voor. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 ik ben voor! ik speelde sws al geen 1.8, maar als nog wel handig als onderhoud sneller klaar is, wat pvp betreft? mij maakt het niks uit welke pvp-versie het is, als ik maar kan pvpen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tstijmen Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Maak iets met een kitpvp map/server voor 1.8 en 1.9 dan kunnen mensen kiezen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik speel sinds dat 1.9 uitkwam op Torch al geen 1.8 meer, als de 1.8pvp mogelijkheid maar blijft vind ik alles prima. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 41 minuten geleden zei tstijmen: Maak iets met een kitpvp map/server voor 1.8 en 1.9 dan kunnen mensen kiezen ? Dat willen we liever niet omdat we dan de community verspreiden over 2 servers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ik ben persoonlijk voor! We moeten inderdaad met de tijd mee, als 1.8 zorgt voor bugs en lag. Dan liever de 1.8 support weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
werken23 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 @Pixiio je zou n poll ofzo kunnen maken 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 1.11 client is niets mis mee. Ik pvp er mee aangezien de stijl van pvp 1.8 is op torchcraft. Dus niet miepen en switch clients peepz!! 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 21 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2017 1 uur geleden zei werken23: @Pixiio je zou n poll ofzo kunnen maken Dan voten ook vaak mensen die helemaal niet spelen, liever dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coolemous Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 19 uur geleden zei Fearsum88: 1.11 client is niets mis mee. Ik pvp er mee aangezien de stijl van pvp 1.8 is op torchcraft. Dus niet miepen en switch clients peepz!! Wel voor mense die niet zn goeie pc hebben mss.. veel dinge verpest in 1.8.9+ dus veel meer lag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mukkie Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Mensen gaan na een tijdje wel klagen als de server niet up to date blijft, helemaal bij zo'n grote update als 1.12 die eraan komt. Ik denk dat lag iets is waar we mee moeten leren leven... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Syuleey Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Ik vind het helemaal mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden