Demoncall Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik was dus op een gebouw glowstone aan het weghakken. Ik had een toren van dirt gemaakt. En Jelbo12345 en roydebaas3 probeerden mij opzettelijk te laten vallen zodat ik dood zou gaan. Gelukkig zat er nog een 2de verdieping in waar ik op viel anders was ik waarschijnlijk dood geweest? Mag je mensen dood laten vallen? Nee toch? Demoncall Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 http://www.torchcraft.nl/?page_id=16 Artikel 14 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Demoncall Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2013 Wordt hier ook wat mee gedaan? Demon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik zie alleen maar een Jelbo die iets stukmaakt. xD Het is lastig om te zien of iemand PvP'ed. Een filmpje is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Demoncall Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2013 Die heb ik niet Demon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten