Maartendegoede Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 mensen uit mfok: goed nieuws er is een schip uit wakkerdam (in mfok) naar de haven van leiden gevaren: The Black Pearl!!! hier een screenshot: [attachment=116] wil je hem zien? vraag maar tp aan mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonky Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 toe maar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Je zou het toch anders laten heten? Ach ja deze vind ik zelf beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2013 Je zou het toch anders laten heten? Ach ja deze vind ik zelf beter! ik weet niet over welke boot jij het hebt maar ik weet wel dat er 4 boten in de haven liggen (waarvan 1 op de zeebodem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBowie1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Oh XD zie nu pas dat het een hele andere is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Maarten het wordt een sory doe ook iets aan gekke gasten aan boord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2013 Maarten het wordt een sory doe ook iets aan gekke gasten aan boord ik snap echt helemaal niks van wat je hier zecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik zeg dat het een verhaal word dus meschien moet je een story in leiden hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2013 ik ben all een tijdje van plan om 2 boeken ingame te schrijven (een over ldn en een over wakkerdam) dus dat gaat goedkomen 111AGE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten