TheIdiotManiac Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 Hey iedereen, Ik heb het op skyblock er wel eens over gehad maar nu ik daadwerkelijk het spel ook heb, lijkt het me leuk om dit eens met TorchCrafters te spelen! Gewoon gezellig met een paar mensen eens een ander spel dan MineCraft spelen maar toch actief blijven onder de TorchCraft mensen. Heb net een potje gespeeld, helaas beginners foutje gemaakt.. Niet meteen spelers looten want ze kunnen nog een team-mate hebben aha.. Anyways, ik hoor 't wel als mensen zich aanbieden om eens samen te spelen. Bewijs dat ik een 'redelijke' speler ben? Hierbij een screen van hoe m'n allereerste potje PUBG is geëindigd: Groetjes, Tim 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 Hey Tim, ik zou graag mee willen spelen alleen... ik speel h1z1 ipv PUBG xD. Eigenlijk het zelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HandtasDealerTzyc Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Op 1-6-2017 at 13:20 zei Wiksxo: Hey Tim, ik zou graag mee willen spelen alleen... ik speel h1z1 ipv PUBG xD. Eigenlijk het zelfde wiksxo is echt slecht in games. Hij kan niet eens fatsoenlijk overwatch spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 55 minuten geleden zei HandtasDealerTzyc: wiksxo is echt slecht in games. Hij kan niet eens fatsoenlijk overwatch spelen Ik wil niet stoken ofzo @Wiksxo, maar ik zou dit niet pikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 @TheIdiotManiac ik wil best meedoen, maar dan moet je eerst even PUBG voor me kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Op 2-6-2017 at 16:39 zei HandtasDealerTzyc: wiksxo is echt slecht in games. Hij kan niet eens fatsoenlijk overwatch spelen He, ik had me handen niet gewassen oke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 2 uur geleden zei Wiksxo: He, ik had me handen niet gewassen oke Viezerik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2017 3 uur geleden zei Wiksxo: He, ik had me handen niet gewassen oke.. Zolang je ze maar wel wast naar het doen van een grootte boodschap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpiekerJozef Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik heb ook PUBG, echt een leuke game! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Gisteren toevallig nog gewonnen, meestal is het opeens neergeknald worden en verliezen. Of rennen voor de border natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2017 Good job @Cees, ik speel het amper omdat de teammates nooit communiceren en als ik alleen ben meteen dood ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Net nog een spannend potje gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 1 uur geleden zei TheIdiotManiac: Good job @Cees, ik speel het amper omdat de teammates nooit communiceren en als ik alleen ben meteen dood ben Ik speel vaak met dezelfde persoon duo's dat werkt wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpiekerJozef Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik speel niet zo vaak solo, idd vaak duo of squad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Mochten er nog mensen zijn die dit spelen Add me maar op discord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darrenflavio Geplaatst 15 juli 2018 Share Geplaatst 15 juli 2018 Ik heb de game letterlijk gisteren gekocht, ik wil het wel een keer spelen met je Iedereen die ik ken heeft alleen maar Fortnite D: 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 15 juli 2018 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2018 43 minuten geleden zei darrenflavio: Ik heb de game letterlijk gisteren gekocht, ik wil het wel een keer spelen met je Iedereen die ik ken heeft alleen maar Fortnite D: Helaas heeft de PC de laatste paar keren moeite met het spel en kan ik maar niet uitvogelen waarom, FPS wil nie hoger dan 40 ofzo ookal speel ik andere spellen met 150+- De settings lager zetten heeft ook geen nut :x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwergkip Geplaatst 15 juli 2018 Share Geplaatst 15 juli 2018 Ik speel gewoon lekker op 100fps hoor Graphics naar medium, render distance ultra, rest op very low. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden