Ryancrafter Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Beste TorchCrafters, ik ben Ryancrafter en ga 1 lid van de staff intervieuwen!! Veel plezier bij het lezen: Vraag 1: Welke gamemodes speelde je toen je NET nieuw was? Compelintje: Prison Vraag 2: Waarom wou je staff worden? Compelintje: Er waren toen veel helper sollicitaties (via het oude systeem) en ik hielp al veel mensen ik kwam online en werd meteen naar sollicitaties geduwd door Isastyle en Saizis En wilde graag Helper worden Vraag 3: Hoe vind je het hier? Compelintje: Super leuk Vraag 4: Kan je het met alle staff vinden? Compelintje: Zeer goed Vraag 5: Is er iets dat je minder vind aan de spelers of TorchCraft zelf? Compelintje: Spelers die vervelend doen en de sfeer verpesten. Vraag 6: Wil je nog iets bereiken op TorchCraft? Compelintje: Admin worden! Nee grapje, ik zit op me plek en leert ook veel van jullie! Vraag 7: Kan je het vinden met de meeste spelers? Compelintje: Met de meeste wel Ryancrafter: En met hoeveel procent kan je het niet vinden? Compelintje: 20% niet, maar ze komen bijna alleen maar klieren. Ryancrafter: Heel erg bedankt voor het meedoen! Compelintje: No problem! Ryancrafter: Ik zie jullie misschien bij het volgende stafflid! Tot later TorchCrafters! 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 2 minuten geleden zei Ryancrafter: Beste TorchCrafters, ik ben Ryancrafter en ga 1 lid van de staff intervieuwen!! Veel plezier bij het lezen: Vraag 1: Welke gamemodes speelde je toen je NET nieuw was? Compelintje: Prison Vraag 2: Waarom wou je staff worden? Compelintje: Er waren toen veel helper sollicitaties (via het oude systeem) en ik hielp al veel mensen ik kwam online en werd meteen naar sollicitaties geduwd door Isastyle en Saizis En wilde graag Helper worden Vraag 3: Hoe vind je het hier? Compelintje: Super leuk Vraag 4: Kan je het met alle staff vinden? Compelintje: Zeer goed Vraag 5: Is er iets dat je minder vind aan de spelers of TorchCraft zelf? Compelintje: Spelers die vervelend doen en de sfeer verpesten. Vraag 6: Wil je nog iets bereiken op TorchCraft? Compelintje: Admin worden! Nee grapje, ik zit op me plek en leert ook veel van jullie! Vraag 7: Kan je het vinden met de meeste spelers? Compelintje: Met de meeste wel Ryancrafter: En met hoeveel procent kan je het niet vinden? Compelintje: 20% niet, maar ze komen bijna alleen maar klieren. Ryancrafter: Heel erg bedankt voor het meedoen! Compelintje: No problem! Ryancrafter: Ik zie jullie misschien bij het volgende stafflid! Tot later TorchCrafters! Haha leuk initiatief! Kan niet wachten tot de volgende :3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryancrafter Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2017 Schrijf welk staff je wilt ;) (Cees, Pixiio of Saint reageren nieop me ;) xD) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 22 minuten geleden zei Ryancrafter: Compelintje: 20% niet, maar ze komen bijna alleen maar klieren. Dat is die 20% die pvp en kitpvp speelt 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryancrafter Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SoundGaming Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Leuk! Interview mij >:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryancrafter Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2017 Als je staff bent, sure! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SoundGaming Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Misschien ben ik wel een toekomstige Helper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
werken23 Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 interview @Monk_NL o; 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Semmy Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 58 minuten geleden zei Ryancrafter: Schrijf welk staff je wilt ;) (Cees, Pixiio of Saint reageren nieop me ;) xD) Interview Monk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Interview ook oude en nog actieve spelers, om de nieuwere spelers een idee te geven hoe het er toen aan toe ging. Kan leuk idee zijn I guess . En interview @Monk_NL, kan ie lekker over z'n kipnuggets praten. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReznoV_Vazileski Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Leuk initiatief @Ryancrafter! Stel het ook erg op prijs dat de vragen tc gerelateerd blijven en niet te persoonlijk gaan dus zet zo door dit 5 uur geleden zei TheIdiotManiac: Interview ook oude en nog actieve spelers, om de nieuwere spelers een idee te geven hoe het er toen aan toe ging. Kan leuk idee zijn I guess . Maar waar hoor ik dan thuis :') Ik ben een oude speler die een hele tijd stopte en toen terugkwam als totale newbie (op een paar goeie hardnekkige contacten na dan ). Van daaruit ook nog is stafflid geworden Misschien hoor ik bij de "wth gaatie nu weer doen" ronde 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Leuk idee, succes met de andere staff leden interviewen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Mis is het leuk als je xoezer interviewt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Interview dat rooie (s)eendje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KhadaTom Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Leeeuukk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_Naamloos Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Intervieuw mij :3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden