Trekboer Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Vandaag zijn onze twee favoriete* staff leden jarig! Xoezer en Monk_NL mogen vandaag weer een extra levensjaar tellen, namens mij in ieder geval een hele fijne verjaardag! Groetjes Trekboer! *Note voor andere staff. Zet ik ook bij jou hoor! 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Gelukkige verjaardag, jullie twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Thanks Sir Trekboer! Ik heb een gezellige dag achter de rug, en ben alle berichtjes aan het doorlezen. Het is ontzettend leuk om dit soort berichten te mogen lezen! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Nog van harte gefeliciteerd xoezer en monk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 nog gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iIDreamingGirlIi Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Gefeliciflapstaart! (sorrehh beetje laat maar was druk op dinsdag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden