ItzSpiro Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Hallo, ik heb vandaag met spelers op skyblock screenshots gemaakt voor forum, toen bleek het dat xrobert de helper ineens begon te flippen. hier zijn een paar screens Sorry dat het er zo veel zijn. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Oh oh had ik mn aimbot nouweer aan laten staan D: Leuk @FireBoy_02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2017 Op 6/06/2017 at 16:45 zei xRobert010: Oh oh had ik mn aimbot nouweer aan laten staan D: Leuk @FireBoy_02 wat is aimbod? en waarom heb je een screen van xrobert010 helper met op de achtergrond de survival1 lobby ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 23 minuten geleden zei FireBoy_02: wat is aimbod? en waarom heb je een screen van xrobert010 helper met op de achtergrond de survival1 lobby ??? Is op de oude skyblock spawn genomen . Dat gebouw waar je tegenaan kijkt op mn foto is het gebouw waar jij opstond om die screens te maken . Ik zou nooit een foto van S1 maken bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2017 36 minuten geleden zei xRobert010: Is op de oude skyblock spawn genomen . Dat gebouw waar je tegenaan kijkt op mn foto is het gebouw waar jij opstond om die screens te maken . Ik zou nooit een foto van S1 maken bah ok, maar het gebouw lijkt hetzelfde maar wat is aimbot nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 1 uur geleden zei FireBoy_02: wat is aimbod? en waarom heb je een screen van xrobert010 helper met op de achtergrond de survival1 lobby ??? Don't mix Survival with skyblock 1 uur geleden zei xRobert010: Is op de oude skyblock spawn genomen . Dat gebouw waar je tegenaan kijkt op mn foto is het gebouw waar jij opstond om die screens te maken . Ik zou nooit een foto van S1 maken bah En hey hey Kalm jij!!!! Ik zal subiet de S1 clan is optrommelen om te gaan boycoten op skyblock >:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 39 minuten geleden zei Djcoco0611: Don't mix Survival with skyblock En hey hey Kalm jij!!!! Ik zal subiet de S1 clan is optrommelen om te gaan boycoten op skyblock >:D Goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden