Dit is een populair bericht. CocoThePinguin Geplaatst 7 juni 2017 Dit is een populair bericht. Share Geplaatst 7 juni 2017 (bewerkt) Beste hier een overzicht van de diersoorten op TC ik werk deze post is 1x in de week bij met nieuwe feitjes Algemene info + regels: In deze post worden er geen dieren Pijn gedaan of gekwetst!! Deze post moet je niet serieus nemen omdat alles wat ik zeg recht uit mijn duim gezogen is (gewoon verzonnen) Regels: - Hou je comment vriendelijk en ga niet anderen kwetsen. -Ga geen ruzie zoeken of er wordt actie ondernomen door een Mod/admin. - Ben je ergens niet mee akkoord? stuur even een privebericht naar mij op forum OF ingame bij survival1! SaintSDevastatoR Saint (Uitgesproken S ee nd) Saint is een Soort eend met een mensen lichaan. Hij houdt in de lente een Wekelijkse Lenteslaap waardoor hij niet reageert. Dan is het ook verstandig om deze soort met rust te laten Kan namelijk anders aggressief reageren als je hem uit zijn slaap haalt. Haal hem NOOIT uit een nest als ie slaapt want als ie wakker wordt weet hij niet waar hij is en kan dan catastrofale gevolgen hebben. Deze diersoort mag je ALLEEN voederen met zaadjes. Geen vlees! SirRohan SirRohan (uitgesproken Seur Rohan) SirRohan is een Heel nette heer die zich alleen vertoond op Zandgebieden. Hij is heel veel actief in bepaalde zones. Deze diersoort wordt aggressief van het woord Foei! Hij achtervolgt je tot je uit jezelf in de Roze jail gestopt wordt. Deze knaap kalmeer je door Graan te geven. Als hij niet reageert is hij in de roze jail iemand billenkoek aan het geven. Hij is zeer verwant met de Jale soort. (Geef SirRohan op tijd eten) LET OP: De Jale soort houdt van pannenkoeken en kan zeer agressief reageren als je ze niet met pannekoeken voedert! MonkNL Monk (uitgesgesproken: Monk EN L) Monk is een Geest type cat. II. Je ziet hem niet en komt maar heel af en toe opdagen. Verschiet niet van zijn paarse skin en zijn Trollface. Deze soort houdt van grapjes maken, Zomaar ineens opduiken en heeft een speciale Bone vast. Maak deze soort niet aggressief want een slag van zijn Bone wil je niet hebben (Uit vertrouwbare bronnen VLIEG je weg als je wordt geslagen) Je kan deze soort vooral vinden in de gevangenis. Het nare aan Monk is dat je hem hoort maar niet ziet. Maak je hoofd door hem Niet zot want je kan er Nausea van krijgen. OP survival1 is er een winkeltje op spawn met het MONK egg. <--- Dit is een dochtertje van Monk als je hem laat uitkomen is ze al na 10 dagen zelfstandig. Vergeet Monk en zijn dochtertje vooral geen stoute mensen te voederen!!! Dit is zeer belangrijk voor de ontwikkeling van hun Geest!!! Xoezer Xoezer (uitgesproken: kzoezer) Xoezer is een chinees menneke (althans zijn naam toch) en is vooral te vinden op lucht blok (skyblock). Hij is zeer actief maar je weet het alleen niet, af en toe komt ie met seend derpen op Survival maar daar blijkt dat ie niet zo welkom is,Hij wordt daar altijd weggepest. Uit bronnen zo hij ook hoofd zijn van een maffia groep genaamd Helpers. Deze maffia wil je niet op je hebben want ze kunnen je zomaar laten verdwijnen je laten zwijgen en je opsluiten :/ De Politie durft hier niks tegen doen. Dus wees gewaarschuwd wees lief tegen deze knakker of er zwaait wat! Compelintje Compelintje (uitgesproken: Kompelientje) Compelintje is nogal een boekenwurm, ze werkt samen met een alziend oog om de Torchwiki bij te houden (spelfouten corrigeren). Compelintje is ZOOOOOOO stout dat ze altijd in de gevangenis zit :/Maar ja we weten allemaal dat compje stout is uit betrouwbare bronnnen is Comp het hoofd van de gevangenis samen met Monk. Ze houdt er vooral van om haar slaafjes aan het werk te zetten om te mijnen naar diamond in de verschillende mines. Ze breekt af en toe ook eens uit want ze komt op heel af en toe op andere gamemodes maar wrodt al snel weer gevangen genomen. ai ai ons compje toch. Josken15 (uitgesproken: zjosken vijftien) Josken is onze Roekoe een fantastische Duif , je ziet deze soort bijna nooit omdat ie altijd wegroekoet (vliegt), Deze soort mag je alleen voeren met: Steen,dirt en besjes. deze soort kan je boos maken door iets anders te geven. hij roekoet altijd op survival rond. Dus als je een duif ziet vergeet dan vooral geen eten klaar te roekoeten (leggen)!!! als je onaardig bent roekoet (eet) hij je gewoon op >:D. uit mijn fantastische bronnen blijkt dat ie door Monk is opgeroekoet (opgevoed). Als je hem ziet vergeet niet dat je hem niet maar aanroekoeen (aanraken) want het is zo dat hij de ROEKOE ziekte meeroekoet (meedraagt). De ziekte roekoet (zorgt) ervoor dat je stilaan besroekoet (besmet) word en dat je op lange roekoemijn (termijn) alle rokoe's(woorden) verroekoet (vervangt) in roekoe... Dus vergeet niet dat deze roekoe roekoet maar de roekoe's roekoeen alleen maar roekoe. Dit was het roekoe (verhaal)over onze fanroekoe (fantastische) roekoe (josken) SirRodneyNL (Ex-mod) (uitgesproken: Seur Rodnie EN L) Zoals ze zeggen eens een druif altijd een druif wel... Deze Sir wist wel van aanpakken, altijd als hij op Survival kwam had hij zijn Druivenswag bij, Druiven waren zijn passie juist als ja druiven... maar hij kwam meestal online om gewoon onze druiven te komen opeten, als wij niet op tijd aan zijn limiet druiven kwam (want hij eet wel tot 150KG druiven) anders werden we in de rotte druiven gegooid en geloof me dat wil je niet dit was misshien wat kort maar wist niks meer deze diersoort is wat onbekend ReznoV_Vazileski (oftewel Rez de Rus) Uitgesproken: (hoe je het wilt zeg maar RUS) Reznov is een russische spion, hij plant een heel gemeen plannetje om heel TC over te nemen >:D hij kan zich ontzichtbaar maken en kan zomaar achter je op duiken (beetje verwand met de Monk Geest) Weet niet wat russen eten maar door zijn eten krijgt hij een trollface. Hij trollt graag mensen en duikt zomaar op hij veranderd ook van gamemode dus ik vermoed dat er overal wel een worm virus ligt van hem Deze russische rakker wil je geen ruzie mee, heb gehoord dat als je gemarteld wordt het niet leuk is, Hij kietelt je tot je er bij neer valt beware dus voor deze persoon!!!!!!! zeer gevaarlijk maar wel cute Pixiio (uitgesproken: Piksio) Deze Pixie (is een soort fee ) bestaat uit fantastische 16x16 pixels Hij houdt een hele server recht met zijn pixeltjes en hij tovert graag, deze Pixiesoort zie je helaas niet veel, omdat hij nogal schuw is (hij speelt wel graag verstoppertje) Deze pixelvriend is wel een drukke rakker, hij kan zomaar iets zeggen uit het niets of of dagen stil zijn (pas op als hij stil is dan is ie een plannetje aan het bedenken om een pixel grapje uit te halen) uit bronnen blijkt dat een zogenaamde Fearsum88 Torchcraft wilt overnemen en het FearCraft noemen. zodat iedereen gelooft dat Pixie's niet bestaan maar geloof me ze bestaan wel heb Pixiio al vaker gezien en gehoord. deze soort vind je vooral in bomen en je hoort ze aan hun gegiechel (als ze goed gezind zijn) je voedt deze soort met poeder, gloeisteen poeder (zou blijkbaar magisch werken, maar raadt het niet aan om uit te proberen) af en toe is Pixie Pixiio wel zo goed gezind dat hij alle stoute mensen (bijna allemaal) terug op zijn magische server laat (als Monk ze niet heeft opgegeten natuurlijk :x) mogen de Pixie's nog lang en gelukkig leven. Fearsum88 (uitgesproken: Feersum achtentachtig) Dit Beest is goed in PvP hij staat bovenaan de voedsel keten en verslaat iedereen, daarom zijn bijnaam: FEARsum. iedereen is bang van hem. hij eet skulls van verslagen vijanden. Pas maar op of hij r3kt je 360 no scope.Hij zou met een team werken om iedereen te r3kken in PvP pas maar op dan hahaha want ze zijn niet te stoppen,eenmaal ze beginnen stoppen ze niet! Je kan beter al opgeven voor je begint! 27 augustus 2017 bewerkt door CocoThePinguin 28 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 6 minuten geleden zei Djcoco0611: Deze diersoort mag je ALLEEN voederen met zaadjes. Geen vlees! ook geen kipnuggets? wel leuk gedaan @Djcoco0611 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Geweldig topic! Ik ga hem volgen 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReznoV_Vazileski Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Haha dit gaat wat worden :') Ben benieuwd wat de volgende is leuk gedaan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2017 15 uur geleden zei smileyman03: ook geen kipnuggets? wel leuk gedaan @Djcoco0611 NOOIT voederen met kipnuggets.... wordt ie lijp van 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Maar mijn lekkere stukje biefstuk dan? - geluid van knorrende maag - 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 2 uur geleden zei SaintSDevastator: Maar mijn lekkere stukje biefstuk dan? - geluid van knorrende maag - Wat, jij bent toch een lekker stukje vlees? Mmmm Eendenborst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 waarom vlees, ik wordt woest als je me vlees geeft! ik ben vegetarier! tip. Rode diersoort alleen voederen met wortelen, bieten, meloenen, pattatten, of met diamonds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2017 5 uur geleden zei SaintSDevastator: Maar mijn lekkere stukje biefstuk dan? - geluid van knorrende maag - Nee Graan seend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2017 En dit maal is @SirRohan aan de beurt!! Kijk eerste bericht daar wordt altijd geupdate! zodat het overzichtelijk blijft 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Hoorde ik daar iemand het woord 'foei' zeggen O_O 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 20 uur geleden zei SirRohan: Hoorde ik daar iemand het woord 'foei' zeggen O_O FOEI rohan FOEI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 12 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2017 @Monk_NL is nu aan de beurt!!! volgende week is het weer aan iemand anders! geniet ervan 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Hahaha ik vind hem echt heel geniaal en toepasselijk! Thanks 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Op 2017-6-7 at 20:30 zei Djcoco0611: De Jale soort houdt van pannenkoeken en kan zeer agressief reageren als je ze niet met pannekoeken voedert! Als je me pannenkoeken voert ben ik nog steeds agressief hoor 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hete_Panda Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Haha fantastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 13 uur geleden zei jale1: Als je me pannenkoeken voert ben ik nog steeds agressief hoor Ik kan dit bevestigen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Wie komt er hierna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 maak een verhaal over de pixel genaamd pixiio 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 8 uur geleden zei TheIdiotManiac: Wie komt er hierna? ik hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 @FireBoy_02je weet dat dit topic staffpedia heet dus dan ga ik er vanuit dan er alleen staffleden in voor komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2017 Op 6/12/2017 at 20:30 zei jale1: Als je me pannenkoeken voert ben ik nog steeds agressief hoor even de info aanpassen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 19 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2017 @Xoezer is aan de beurt! whooohooooo 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xRobert010 Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Haha echt geweldig Coco ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 (bewerkt) maak een verhaal over de pixel genaamd pixiio like zodat @Djcoco0611 dit ziet! 19 juni 2017 bewerkt door smileyman03 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden