KhadaTom Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Beste torchcraft leden, Na heel lang te hebben nagedacht en te lopen piekeren. Heb ik besloten te stoppen met moderator zijn. Geen zorgen er is geen ruzie binnen het staff team! Ik ben volledig na Eigen keuze weggegaan puur omdat mijn interesses gewoon niet meer bij minecraft liggen. Ik heb een super tijd gehad hier op torchcraft (ong 3 jaar). Leuke mensen ontmoet (en ook minder leuke) En zelfs goede vrienden. Jullie zijn een top community. Ik wil graag het helper team, Mod team, en natuurlijk het admin team bedanken voor een geweldige tijd. In de titel staat vaarwel maar ik kom echt nog wel een keertje langs op de koffie. Ik wens iedereen veel success, en misschien tot ooit op torchcraft! Mvg, SirRodneyNL / Tom 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Gaan je missen Rodey! En je moet verplicht langs komen ;) 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 We gaan je enorm missen maar we er zijn veel leuke dingen beleeft zo weet ik nog wel dat iemand mijn hotel had afgesloten op crea op jouw naam Jammer dat je stopt maar beter stoppen met een mooie tijd dan dat je door gaat terwijl je eigenlijk geen zin meer hebt. Ik zie je wss nog wel in-game 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SmexyCover Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Bestaat er geen dislike knop? jammer dat je stopt Rodney! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Ze zeggen dan wel dat @Fearsum88 de meest onbekende Moderator was.. Maar jou heb ik ook amper gezien 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Ahh jammer Rodneyyyyy, zoals Pix al zei, je MOET langskomen zo nu en dan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 jammer dat je stopt was altijd (meestal) wel gezellig met je 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Je zal worden gemist! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Nauuhhww vind ik niet leuk.. Enige plus punt, minder pink jail <3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirRohan Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Are you sure about that @jale1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Super jammer Tom! Je was een super mod en daarnaast een super goede bouwer van wie ik veel geleerd heb op veel verschillende gebieden. Naast mod ben je een ontzettend goede vriend geworden! Wees gerust, de koffie staat altijd klaar voor je ;) 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Bedankt voor de gezellige tijd en de mooie projecten! Altijd jammer om iemand te zien vertrekken waar zoveel positiefs over te zeggen is! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skyjade Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Jammer dat je weg gaat Je was een hele goede vriend! En je moet echt langs komen hoor!! Anders word ik heel verdrietig :c We gaan je missen !! <3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thu2 Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 rip tom 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SmexyCover Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 4 minuten geleden zei Thu2: rip tom Nou zeg, hij gaat niet dood... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Ik heb niet erg veel contact met je gehad, maar dat betekent niet dat ik het alsnog super jammer vind dat je stopt als moderator! Je bent een toffe gast. Ik hoop je nog eens te zien op torchcraft! groeten Jeroen123 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 (bewerkt) Mag ik je spullen iets te vroeg? Nah Jammer man hopelijk zie ik je nog eens op S1 nu moet ik iemand anders maandag op de StaffPedia zetten :/ 29 juni 2017 bewerkt door Djcoco0611 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 14 uur geleden zei Djcoco0611: nu moet ik iemand anders maandag op de StaffPedia zetten :/ Hz iemand anders je kan er een afscheidsverhaal van maken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 3 uur geleden zei EviFant: Hz iemand anders je kan er een afscheidsverhaal van maken Dan klopt het niet meer ik zal wel zien 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 12 likes! Zeker tom-haters! In ieder geval jammer dat je stopt @SirRodneyNL! You will be forevvaaahhhh in maaahh friendsslissstttt 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SmexyCover Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 5 uur geleden zei Sybyy: 12 likes! Zeker tom-haters! In ieder geval jammer dat je stopt @SirRodneyNL! You will be forevvaaahhhh in maaahh friendsslissstttt *sir rodney verwijdert sybyy* 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Semmy Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Nooooo Tom ga nou niet weg Ik ga je wel missen hoooor! Wil je nog wel in mn wallpaper blijven staan? Voor de eerst volgende x dat je komt staat er een hele stapel koekjes klaar . Cyaaaaa <3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden