SoundGaming Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Hey TorchCrafters, Aankomende maandag tot donderdag ben ik in Parijs voor werkweek. Dat betekend dat ik dus helaas niet online kan zijn. Wel zal ik voor jullie wat foto's plaatsen op dit topic - MrBootyLover 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Oehhh veel plezier op reis! Ik ben jammer genoeg vanaf zondag meer dan een maand ook niet te vinden op torchcraft... ;-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 3 uur geleden zei MrBootyLover: Hey TorchCrafters, Aankomende maandag tot donderdag ben ik in Parijs voor werkweek. Dat betekend dat ik dus helaas niet online kan zijn. Wel zal ik voor jullie wat foto's plaatsen op dit topic - MrBootyLover 22 minuten geleden zei jale1: Oehhh veel plezier op reis! Ik ben jammer genoeg vanaf zondag meer dan een maand ook niet te vinden op torchcraft... ;-; als we hier nou gewoon het vakantie-foto's topic van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Zojuist zei smileyman03: als we hier nou gewoon het vakantie-foto's topic van maken Oehh ja! Ik zal ook wat leuke foto's plaatsen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 (bewerkt) 13 uur geleden zei jale1: Oehhh veel plezier op reis! Ik ben jammer genoeg vanaf zondag meer dan een maand ook niet te vinden op torchcraft... ;-; Ja.... "jammer" 7 juli 2017 bewerkt door Kamiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 Dan zal ik ook wel wat foto's plaatsen van dat ik in Denemarken ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 9 juli 2017 Share Geplaatst 9 juli 2017 Op 7/6/2017 at 21:04 zei jale1: Oehhh veel plezier op reis! Ik ben jammer genoeg vanaf zondag meer dan een maand ook niet te vinden op torchcraft... ;-; En Dat vinden we nu echt heel jammer jale (niet dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 9 juli 2017 Share Geplaatst 9 juli 2017 En jullie mogen allemaal nog 'genieten' van mij aangezien ik anti-vakantie ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 ik moest een foto plaatsen.. hierbij! https://imgur.com/gallery/i2wFJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DitIsPlaneetje Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 @MrBootyLover veel plezier! Misschien late reactie maar het gaat om het gebaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sitax Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 praat nl met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden