Gast thyraxx Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Dit project is gemaakt omdat we op de vorige map een huisje hadden wat er niet uitzag en wilden we op de nieuwe map, een nieuwe start hebben met een mooi gebouw/huis/flat wat dan ook, wat uiteindelijk een kasteel is geworden Dit project is 98% af, waarom? naja, een paar kleine details missen nog Zo ziet het eruit als je naar binnen loopt . 2 mooie vijvertjes met (deels het kasteel wat op de foto nog niet af is). Bibliotheek. Mooi kampvuur waarbij je met zn allen erom heen kan zitten en kampvuur liedjes kan gaan zingen. Tja, je word vies dus douchen is ook belangrijk! En dit is nog niet alles Wil je deze foto's in het groot zien? Ga dan naar http://thyraxx.imgur.com/all/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Gezamlijke douches met doorkijkend glas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PieterdHooge Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Als'r veel vrouwen zijn daar dan kom ik wel langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast thyraxx Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Gezamlijke douches met doorkijkend glas? Ik denk dat niemand hier een bezwaar tegen heeft? :angel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Zou je graag een warp willen bij je project, thyraxx? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slipkak Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Thyraxx ik heb een vraagje, die schaudw is toch mod? Zoja welke? Zo texture pack? Welke, want binnekort ga ik een game kanaal beginnen met paar vrienden, en peische schaduw erbij is handig!(ik hbe al een texture dus hopelijk mod! xD) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast thyraxx Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Zou je graag een warp willen bij je project, thyraxx? Ja graag, maar ik heb nog geen 1000$ Thyraxx ik heb een vraagje, die schaudw is toch mod? Zoja welke? Zo texture pack? Welke, want binnekort ga ik een game kanaal beginnen met paar vrienden, en peische schaduw erbij is handig!(ik hbe al een texture dus hopelijk mod! xD) De mod die ik gebruik heet 'Shader Mod', ik gebruik dit ook alleen maar om screenshots te maken. Het ziet er mooi uit maar je bent het ook snel zat (ik dan in ieder geval). Ook moet ik erbij zeggen dat het best veel van je pc vraagt, dus mocht je willen recorden en shader mod gebruiken moet je denk ik wel echt een uber pc hebben xD, proberen kan altijd natuurlijk-- Niet geschoten is altijd mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Mag ik zeggen dat dit er tof uit ziet? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast thyraxx Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Mag ik zeggen dat dit er tof uit ziet? :-) Thanks en ja dat mag je zeggen :angel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Ja graag, maar ik heb nog geen 1000$ De mod die ik gebruik heet 'Shader Mod', ik gebruik dit ook alleen maar om screenshots te maken. Het ziet er mooi uit maar je bent het ook snel zat (ik dan in ieder geval). Ook moet ik erbij zeggen dat het best veel van je pc vraagt, dus mocht je willen recorden en shader mod gebruiken moet je denk ik wel echt een uber pc hebben xD, proberen kan altijd natuurlijk-- Niet geschoten is altijd mis Laat me weten wanneer je het geld hebt want dan keur ik dit project goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HPoets Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Thyraxx, hoeveel money heb je nog nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik zou sparen ik geef je wel eens wat geld vraag ingamemaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IncubatingBob Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Erg mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast thyraxx Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 Thyraxx, hoeveel money heb je nog nodig? Ik zou sparen ik geef je wel eens wat geld vraag ingamemaar Dit is heel erg aardig van jullie maar op dit moment heb ik het geld eigenlijk al, ik wil alleen er nog even mee wachten. Erg mooi! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten