DitIsPlaneetje Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Hierin laat ik je zien hoe je een Gezellig knus huisje moet bouwen 1. Maak dit na 2. Plaats dit in de gaten van de muur 3. plaats polished andesite in de positie zoals hier onder getoond 4. Zorg er voor dat de stonebricks 5 hoog zijn (dus 4 erbij) 5. plaats dark oak wooden planks op de grond en in dezelfde positie zoals hieronder. 6. maak dit soort frame bij de open plekken (plaats als je het mooi vind fences in de gaten) van dit houten frame 7. doe de Polished andesite even hoog als de stonebricks 8. doe dit patroon na bij elke Polished Andesite pilaar 9. voeg de stairs toe in de hoeken en doe een extra laag Stonebricks op de andere stonebricks 10. doe de polished andesite 1 omhoog en plaats op de 3de van boven een stonebricks stairs 11. doe op elk polished andesite blok een stonebrick slab en doe in de hoeken ook een stonebrick slab zoals aangegeven op de foto 12. plaats nu Spruce logs op de plek zoals aangegeven hieronder 13. doe nu de logs 4 blokken hoger maken (dus dat ze 5 blokken hoog zijn) Verbind nu ook de logs zoals aangegeven LET OP plaats geen extra log er boven op als je de logs verbind 14. vul de wanden zoals aangegeven en plaats op elke kruising van logs een extra log naar de buitenkant (ook aangegeven) 15. plaats wooden trapdoors op de 2 van onderen en plaats stairs elke keer in de bovenste hoeken van een houten muur 16. maak zulke plantenbakken aan de muren die een Oneven aantal blokken breed zijn 17. maak dit patroon zoals aangegeven 18. maak uiteindelijk ook dit patroon na 19. doe de normale blokken die je hebt geplaatst bij opdracht 17 uittrekken tot de grootte net als hier (de buitenste ring is groter dan de binnenste) plaats nu ook op de blokken een stair van het zelfde hout soort 20. maak dit na vind je het niet mooi kan je altijd slabs gebruiken 21. doe een Upside down stair plaatsen tegen de stair die gewoon goed staat 22. Probeer deze schoorsteen na te maken Ik hoop dat JIJ dit gebouw namaakt en er wat van hebt geleerd later doe ik meerdere tutorials en natuurlijk ook wat mooiere Greetz I_BamboePandax p.s mail me met "ik heb hem gemaakt Gamemode .... zodat ik kan kijken of het je is gelukt p.p.s. Laat trouwens ook achter in de reactie of je meer wilt en wat ik de volgende keer moet bouwen 19 juli 2017 bewerkt door Graseter (troes1) Afbeelding vanuit url toegevoegd 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DitIsPlaneetje Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2017 Sorry dat het trouwens geen plaatjes zijn, screens kon ik niet plaatsen en Imgur deed een beetje raar maar klik gwn op de links en heb veel bouw plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Aangepast nu staan de afbeeldingen er mooi in. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DitIsPlaneetje Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2017 @Graseter (troes1) Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_PLOEP_chipie Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) ik ga miss nabouwen en heeeeel mooi gedaan Citaat Citaat Citaat 19 juli 2017 bewerkt door SiebrenDePiebren 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_PLOEP_chipie Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 sorry van die citaten ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xDSvennyGamesxD Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 echt nice! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_PLOEP_chipie Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) kijk naar wat er eens gebeurt is Citaat 19 juli 2017 bewerkt door SiebrenDePiebren 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IrisThePiris Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Nice gemaakt Miss kan je volgende keer nog zoiets maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
_PLOEP_chipie Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 de fotos werken niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cilindertje Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Super leuke toturial Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden