DitIsPlaneetje Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Hierbij laat ik je in 2 Topics zien hoe je een leuke woonboot kan maken Stap 1 Plaats de blokken zoals aangegeven op het plaatje (De Diamond Blokken hoef je niet te plaatsen het laat alleen zien hoeveel blokken lang het is) spiegel het daarna naar de andere kant Stap 2 Maak aan de open kant (2de plaatje rechts) dit patroon wederom spiegel dit naar de andere kant Stap 3 doe dit patroon maken aan de kant die je bij Stap 2 hebt gemaakt, spiegel het wederom weer Stap 4 Je zag bij stap 3 die gaten niet maar als je daar blokken hebt geplaatst daar horen eigenlijk stairs te zitten want dat is eigenlijk een plekje waar je moet lopen, sorry voor het foutje Stap 5 vul nu het vlak in met de hout soort die jij hebt gekozen Stap 6 plaats nu op de oneven nummers een Upside down stairs van de hout soort die jij hebt gekozen S Stap 7 plaats nu deze trapdoors zo op de open plekken (de even nummers) doe dan de bovenste trapdoors overhalen (waardoor ze openklappen) en haal dan de onderste trapdoor weg Stap 8 Doe dit aan de andere kant van het schip! plaats eerste een blok dan een open blok dan een Upside down stairs doe hierin precies hetzelfde als wat je deed bij Stap 7 Stap 9 plaats deze stairs zoals aangegeven Stap 10 plaats nu de stairs binnenin zoals aangegeven (vergeet de voorste Stair niet die bij de punt staat) spiegel het daarna naar de andere kant Uiteindelijk hoor je dit te hebben Ik hoop dat jij dit romp namaakt, Morgen (Vrijdag 21 Juli) komt het andere deel van het schip online ik hoop dat je er wat aan hebt laat weten of je meer wilt en wat ik kan bouwen Greetz I_BamboePandax 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cilindertje Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Ik snap niet echt wat je met die plaatsjes bedoeld. Het spijt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden