cipher666 Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Hey iedereen Ik ben Filip aka cipher666 en ik heb deze server 3 dagen geleden leren kennen en ondertussen al wel wat gebouwd. Ook heb ik een Youtube channel en een Twitch stream waar ik Torchcraft op kan promoten. Wie ben ik? Ik ben 20 jaar en kom uit Antwerpen in België. Ik speel al 5 à 6 jaar minecraft en heb al op verschillende Nederlandse servers gespeeld. Wat kan ik? ik ken de weg rond en in een computer als mijn broekzak en kan ook een stukje van programmeren. Als je vragen hebt over mij, stuur ze maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crash35 Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Welkom op TorchCraft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
111age Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Welkom! Welke gamemode speel je vooral? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 ANTWAAARPEEEE Welkom kom ook uit de provincie antwerpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Welkom op TorchCraft ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Op 2-8-2017 at 15:43 zei cipher666: Antwerpen Oei Antwerpen, dan kunnen wij geen vrienden zijn. West-Vlaanderen is nog altijd the best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cipher666 Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2017 thx allemaal Ik heb mijn eerste filmpje over de server gepost btw op mijn Youtube-kanaal: Minecraft and Science Als jullie willen dat ik bij jullie eens een kijkje kom nemen tijdens het filmen mag je het altijd zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...