Ruben017 Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Beste TCers, Ik en een vriend hebbe onlangs een officieel Paladins Esport team opgericht, we hebben hier heel veel tijd ingestoken en het enige wat we nu nog nodig hebben zijn leden, veel leden. Dus speel je deze game of ken je iemand die de game speelt? Aarzel dan niet en antwoord op dit bericht! Momenteel zijn we massaal aan het recruteren! Meer info? Antwoord op dit bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Pffft... Wie speelt er nou weer Paladins.. Overwatch is veel beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 (bewerkt) Speel Paladins, alleen niet vaak genoeg om er extreem goed in te zijn Maar ik wil me best 'inschrijven'. Ik kan je wel eens via YouTube een link sturen van m'n gameplays om me te beoordelen maar goed, iedereen geeft wel eens goede en slechte momenten Edit: Ben wel weer van plan het vaker te spelen, vandaag weer eerste potje in zoveel maanden en gaat nog redelijk :x 17 augustus 2017 bewerkt door TheIdiotManiac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skyjade Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 kep het wel eens gespeeld ja, maarja toen kwam overwatch en dacht ik van jep, later. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 ik kan dom overkomen maar wat is paladins? 0_o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skyjade Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 1 uur geleden zei smileyman03: ik kan dom overkomen maar wat is paladins? 0_o Een game dat erg op overwatch lijkt, zo'n soort gameplay is t, multiplayer etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 3 uur geleden zei smileyman03: ik kan dom overkomen maar wat is paladins? 0_o 2 uur geleden zei skyjade: Een game dat erg op overwatch lijkt, zo'n soort gameplay is t, multiplayer etc. Basically een gratis versie van Overwatch, waar Hero's een andere naam hebben maar eigenlijk haast 't zelfde zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben017 Geplaatst 6 september 2017 Auteur Share Geplaatst 6 september 2017 @TheIdiotManiac ALs je wil, je bent altijd welkom, gewoon even antwoorden op dit bericht of voeg me toe op Steam, mijn naam is daar Rubeniboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden