Jenssss Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Heyy TorchCrafters, vandaag wou ik mijn naam veranderen... Maar kan nu niet meer inloggen op Mojang, Minecraft en de Minecraft Launcher. Hebben jullie ideeen/tips meld dat dan wat misschien kan ik er iets mee. Als ik niet meer op MineCraft kan, betekent dat helaas wel dat ik geen nieuw account mag dus kom ik niet meer terug helaas... P.S. Als je op Prison/Creative komt willen jullie dan even vertellen waarom ik niet meer online zou kunnen komen... Alvast bedankt voor jullie medewerking en hopelijk zien we elkaar weer een keer op minecraft.. Bye Bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 als je inlogt met je account naam prober dan een keer in te loggen met je email Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Vraag een nieuw wachtwoord op via Mojang, zolang je je email nog weet kun je die altijd opvragen en opnieuw een wachtwoord instellen zodat je weer op Minecraft kunt komen en lekker kunt TorchCraften Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xR0B Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Misschien heb je het al opgelost, maar probeer opnieuw aan te melden met je account, dat werkte ook bij een vriend van mij. Groetjes xR0B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TorchCraft / Jesse Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Hey, Altijd als je je Minecraft naam veranderd moet je even in je Minecraft launcher opnieuw inloggen, dat is om te verifiëren etc. Hopelijk heb ik je vraag kunnen oplossen, Met vriendelijke groet, xGooglePlayCard - Jesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden