CocoThePinguin Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Wel, Voor sommige is het nog vakantie voor sommige is het al voorbij: De vakantie wel nu ben ik eens benieuwd wat jullie gedaan hebben. Post hier al je mooiste herinneringen over de vakantie en deel ze met iedereen! (moet niet, mag natuurlijk) Groetjes, Pinguinsquad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ik ben naar Florence in Italië geweest. Het meest mooie herinnering is dat ik en mijn broer meer tijd met elkaar konden doorbrengen. We gingen zwemmen trouwens 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ik ben naar Denemarken geweest en in legoland 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CocoThePinguin Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2017 ik ben naar de zee geweest (belgie), was heel gezellig leuke dingen gedaan enzo lekker gegeten. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lord_snoepie007 Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 2 uur geleden zei CocoThePinguin: ik ben naar de zee geweest (belgie), was heel gezellig leuke dingen gedaan enzo lekker gegeten. lang leve België ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xSunny Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Op 27-8-2017 om 15:05 zei CocoThePinguin: ik ben naar de zee geweest (belgie), was heel gezellig leuke dingen gedaan enzo lekker gegeten. Wat toevallig! Ik ook! ♥ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden