Demoncall Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Hallo torchcrafters! Hier is mijn project samen met Colt123 en Caspertjemaasmo. Flodder450 heeft ook heel even meegeholpen met bouwen. Het is gemaakt zonder donaties. Eerst was dit gewoon een plankje op het water We zijn nog bezig met de boot en er komt nog een vuurtoren. Ook komt er op het droogdok nog iets maar wat weten we nog niet! Ik heb ook filmpjes hierover gemaakt -> Www.youtube.com/Ooopsdead voor degene die geinteresseerd zijn Ik zal in het vervolg de updates hier plaatsen De haven De droogdok Huizen Demon UPDATE: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maartendegoede Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 ik ben best goed in schepen bouwen dus als julie mooie schepen nodig hebben sta ik klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Demoncall Geplaatst 8 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2013 Het schip wordt nog wel een keer aan gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten