GameFreakJeroen Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hallo! Veel mensen hadden een rank gekocht op terra. Ik had gehoord dat je die kon over zetten naar een andere gamemode. Je moest daar voor een mail sturen ( wat ik had gedaan 3 dagen geleden ).Maar ik heb het nog steeds niet. hopelijk kan iemand mij meer infomatie geven. Vriendelijke groet Jeroen ( GameFreakJeroen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hey Jeroen, de overzettingen staan op lage prioriteit dus even geduld hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 11 oktober 2017 Share Geplaatst 11 oktober 2017 1 uur geleden zei TheIdiotManiac: Hey Jeroen, de overzettingen staan op lage prioriteit dus even geduld hebben! Dit dus. We handelen ze eens in de paar dagen allemaal tegelijk af, anders blijf je bezig ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Precies wat zij zeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden