Gijpa04 Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Hi Mensen, Ik zag dat de lobby vernieuwd was en hier ga ik delen wat ik er van vind . Voor mijn gevoel is hij simpeler geworden en ik zie ook geen Torchcraft logo?, dus mijn recensie van de nieuwe lobby hij is niet lelijk maar ik vind hem niet bijzonder en ook geen Torchcraft uitstralen :? Ik zou het leuk vinden als jij hier ook achter laat wat je van de nieuwe lobby vindt? (bekijk de lobby ) MVG Gijpa04 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 mee eens ik mis ook het gat waar alle mods waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
compelintje Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 We hebben met een rede voor een wat kleinere en simpelere map gekozen. grotendeels omdat we natuurlijk pasgeleden een aantal gamemodes samengevoegd hebben. we hielden in de oude lobby hier meer poorten over dan dat we in gebruik hadden. Doordat de map nu wat kleiner is geworden konden we het oude logo niet meer terugplaatsen. die is namelijk qua groote bijna even groot als de nieuwe lobby. en dat zou een beetje misstaan. Ik ben nog aan het kijken of ik een aangepast logo kan maken. Moderator grot, Ik vind het leuk om te zien hoe populair de moderator grot is bij de spelers. Ik Zal ook kijken of ik die eventueel op een leuke manier in deze nieuwe map kan gaan verwerken 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 (bewerkt) @compelintje Ik heb je hulp nodig we denken te weten wat t woord is maar je moet t ff bevestigen we hebben al: Win..rweer dus we denken winterweer maar kan je ff laten weten of t klopt? x Evifant, @smileyman03 en @Sybyy 14 oktober 2017 bewerkt door Evi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Evi: @compelintje Ik heb je hulp nodig we denken te weten wat t woord is maar je moet t ff bevestigen we hebben al: Win..rweer dus we denken winterweer maar kan je ff laten weten of t klopt? x Evifant noem je mij en sybyy ook nog? 14 oktober 2017 bewerkt door smileyman03 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
compelintje Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Zijn jullie de hele nacht aan het zoeken geweest ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 (bewerkt) 2 minuten geleden zei compelintje: Zijn jullie de hele nacht aan het zoeken geweest ofzo? Zoiets DE T IS OOK GEVONDENNNN! 14 oktober 2017 bewerkt door Evi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
compelintje Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Het woord klopt maar als jullie me ook kunnen vertellen waar die laatste twee letters zitten zijn jullie echt de eerste die hem hebben gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 (bewerkt) @compelintje op zoek naar de laatste E want de T is terecht 14 oktober 2017 bewerkt door Evi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Het is geluk we hebben de laatste E @compelintje Ik zal de screenshots door sturen via disc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 10 minuten geleden zei Evi: Het is geluk we hebben de laatste E @compelintje Ik zal de screenshots door sturen via disc Met dank aan..? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Zojuist zei Sybyy: Met dank aan..? ;) @Sybyy ofz was t geen heel aardig kind <3 <3 <3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 1 minuut geleden zei Evi: @Sybyy ofz was t geen heel aardig kind <3 <3 <3 en wie nog meer? ;) ik ben heel lief en een kind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xEefster Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Zojuist zei smileyman03: en wie nog meer? ;) ik ben heel lief en een kind! whaha Ja met z'n 3en maar ik had de meeste >:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sybyy Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 3 minuten geleden zei Evi: maar ik had de meeste >:D Ik had de laatste lekker puh! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gijpa04 Geplaatst 15 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2017 Op 14-10-2017 om 09:53 zei compelintje: We hebben met een rede voor een wat kleinere en simpelere map gekozen. grotendeels omdat we natuurlijk pasgeleden een aantal gamemodes samengevoegd hebben. we hielden in de oude lobby hier meer poorten over dan dat we in gebruik hadden. Doordat de map nu wat kleiner is geworden konden we het oude logo niet meer terugplaatsen. die is namelijk qua groote bijna even groot als de nieuwe lobby. en dat zou een beetje misstaan. Ik ben nog aan het kijken of ik een aangepast logo kan maken. Moderator grot, Ik vind het leuk om te zien hoe populair de moderator grot is bij de spelers. Ik Zal ook kijken of ik die eventueel op een leuke manier in deze nieuwe map kan gaan verwerken Leuk! fijn dat je het uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 @compelintje maak gewoon op één of andere heuvel een torch! En inderdaad, wij willen de #moderatorgrot terug! misschien is er ook nog iets met de lobby huisjes.... dat er ruimte nodig is in de lobby.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
compelintje Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 @Gigakoos Als je goed gekeken had had je gezien dat we al een grote torch hebben staan, de mod grot al terug is, en dat we nu huisjes verhuren in de lobby via de torchcraft winkel. Het logo is in aanmaak en is onderweg 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 ik wou dat de lobby echt groot was en dat je er uren ja uren in kan rond derpen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 er staat een tochcraft toorst, dus het is toch typisch torchcraft 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Op 22/10/2017 om 13:26 zei UltimateSpiro_02: er staat een tochcraft toorst, dus het is toch typisch torchcraft Toorst?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden