HeyJesse Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Hallo ik ben Jesse, 15 jaar oud! Ik ben een programmeerder/coder! Ik heb ook een eigen website www.google.nl Bedankt voor het bekijken van mijn Sollicitatie voor Developer! 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Gingen alle sollicitaties maar zo makkelijk: Hup hier heb je m'n leeftijd, naam en wat ik doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Sorry als ik het zeg maar dit is best slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pokaatje Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 mmmmmmh Google heb je wel goed geprogrammeerd zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
funny_men300 Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Ik had afgelopen vrijdag nog een sollicitatie gesprek. was het maar zo simpel. moest ik er dan ook van de eerste keer 3 doen een in het engels, frans en nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Haha. Wat zijn we toch weer grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas_Turtle Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 Dit is niet echt enorm goed laten we zeggen :/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Leuke spreekbeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden