DivisionEscaper Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Yo super staff, ik had een idee dat hetzelfde principe is als dat van skyblock, namelijk plot levels, dat zou echt cool zijn want dan kunnen mensen grote builds maken om een goed level te behalen EN in de top te staan. Misschien kunnen jullie dit idee verwerken? Zou echt cool zijn! DivisionEscaper 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirk2001 Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Hmmm het is alleen een beetje zo dat mensen dan dus emerald blocks etc op hun plot gaan zetten zo veel mogelijk terwijl het doel van prison is eigenlijk geld verdienen en minen of vechten, we hebben dus al zoiets alleen dat is de /baltop, dus in plaats van dat kan je al je blocks verkopen en zo hoog mogelijk komen ;))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk_NL Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Op zich best een leuk idee. Ik zal eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn. En zoals dirk2001 zegt, is het doel om geld te verdienen. Plot ratings misschien een optie? Dat spelers een plot een cijfer kunnen geven? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffreyyy Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Dit idee is vind ik zeker een leuk idee! Hoop dat er naar gekeken word. Met vriendelijke groet, Jeffrey 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Goed idee! Ik zal staff wel taggen ;) @compelintje @Monk_NL @epicdragonfre @Waarom @Saizis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 1 uur geleden zei extremewessel30: Goed idee! Ik zal staff wel taggen ;) @compelintje @Monk_NL @epicdragonfre @Waarom @Saizis Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1) Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 6 uur geleden zei Saizis: Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1) Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. Ik wist dat ik troes erbij moest doen alleen ik wist zijn tag niet ik probeerde alleen @troes1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DivisionEscaper Geplaatst 29 november 2017 Auteur Share Geplaatst 29 november 2017 Op 27-11-2017 om 21:11 zei Monk_NL: Op zich best een leuk idee. Ik zal eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn. En zoals dirk2001 zegt, is het doel om geld te verdienen. Plot ratings misschien een optie? Dat spelers een plot een cijfer kunnen geven? Bedankt allemaal voor het reageren en cool idee ook met plotcijfers. Misschien ook dat je reclame kan maken voor je plot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustHusky Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 is wel een leuk idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 Ik speel geen prison rip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
epicdragonfre Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 22 uur geleden zei Saizis: Psssttt je vergeet er 1. @Graseter (troes1) Ik denk dat plotcijfers uitdelen leuk kan zijn. Ingame kan je dan een wedstrijd bedenken waar spelers dan eventueel van degene die het organiseert een prijs kan krijgen. Ik roep maar een extra idee. Plot levelen weet ik zo nog niet. Zoals is aangegeven verschuif je hiermee het doel van Prison. Ipv te groeien in Rank ga je minen om je plot omhoog te krijgen. Plus er moet een heel ranksysteem voor ingebouwd worden. idd lijkt me leuk maar het idee Dat het hele prison idee gaat weg vagen is niet de bedoeling Saizis en al zeker niet met die nieuwe mines die er binnenkort worden ingezet mss een idee om te verwerken eenmaal de mines in de games zijn @Saizis en @DivisionEscaper Greetz -epic- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DivisionEscaper Geplaatst 29 november 2017 Auteur Share Geplaatst 29 november 2017 1 minuut geleden zei epicdragonfre: idd lijkt me leuk maar het idee Dat het hele prison idee gaat weg vagen is niet de bedoeling Saizis en al zeker niet met die nieuwe mines die er binnenkort worden ingezet mss een idee om te verwerken eenmaal de mines in de games zijn @Saizis en @DivisionEscaper Greetz -epic- Ik ben ermee eens. We wachten nog eventjes met de levels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 Op 27-11-2017 om 21:11 zei Monk_NL: Op zich best een leuk idee. Ik zal eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn. En zoals dirk2001 zegt, is het doel om geld te verdienen. Plot ratings misschien een optie? Dat spelers een plot een cijfer kunnen geven? dat is wel een goed idee, maar dan krijg je op wat ook op creative gebeurt. vrienden geven elkaar gewoon random 10/10 voor de lol. dan staat de gene met de meeste vrienden bovenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Op 29/11/2017 om 17:16 zei smileyman03: dat is wel een goed idee, maar dan krijg je op wat ook op creative gebeurt. vrienden geven elkaar gewoon random 10/10 voor de lol. dan staat de gene met de meeste vrienden bovenaan Ja idd verder gaat het idee van prison ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DivisionEscaper Geplaatst 6 december 2017 Auteur Share Geplaatst 6 december 2017 Op 3-12-2017 om 09:39 zei Gigakoos: Ja idd verder gaat het idee van prison ook weg uuhhh ik wil IETS met plots doen, anders is het gewoon minen minen minen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 39 minuten geleden zei DivisionEscaper: uuhhh ik wil IETS met plots doen, anders is het gewoon minen minen minen Dat kan toch, het idee is gewoon anders op plots. op plots moet je BOUWEN BOUWEN BOUWEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden