Paniniman Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 ik vond het wel een leuk idee om bij mijn plot in creative minecraft vuurwerk af te gaan steken en nog aftellen tot dat het 2018 is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Lijkt leuk maar we kunnen een tijdje wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paniniman Geplaatst 8 december 2017 Auteur Share Geplaatst 8 december 2017 dat is wel waar we moeten nog 23 dagen wachhten tot oudjaar en nog 24 tot nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 Maar wie is er zo gek om op die tijd op die dag mc te spelen -.- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paniniman Geplaatst 13 december 2017 Auteur Share Geplaatst 13 december 2017 ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paniniman Geplaatst 13 december 2017 Auteur Share Geplaatst 13 december 2017 gigakoos dat aftellen kan je dan wel vergeten dan doen we alleen maar het afsteken en dat doe ik om 11 uur s'ochtends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas_Turtle Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 lijkt mij mega leuk om gezellig samen te zitten ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paniniman Geplaatst 23 december 2017 Auteur Share Geplaatst 23 december 2017 mij ook! Daarom bedacht ik het ook geen idee wie allemaal komen maar als iemand komt doe /tpa RoboXizion of doe /p2 visit RoboXizion of /p2 home RoboXizion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PapaTheBoss Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Mmmmm jammer dat ik alleen maar in prison mag komen als Zware crimineel. Anders was ik zeker gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden