smileyman03 Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 hallo staff ik weet niet of het beter in een ticket kan, dus doe ik het hier. in de winkel kan je voor games UG pre-orderen, super nice natuurlijk! helaas is er een error waar staat dat je het item niet kan kopen (klik hier). weet iemand hoe dit komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Hey hoi, Het klopt dat er nog een foutmelding komt. De pre-order staat er alvast in maar is nog niet opengesteld om te kunnen kopen. Hou de website in de gaten. Binnenkort volgt er meer nieuws over de Ultragod rank voor Games. Greetz Saizis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FinetNell05 Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Ja het werkt weer! ;D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FinetNell05 Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Had ik eerst ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 14 december 2017 Auteur Share Geplaatst 14 december 2017 3 uur geleden zei FinetNell05: Ja het werkt weer! ;D bij mij nog steeds niet D: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThisIsOllie Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Smileyman03, vanochtend is UltraGod beschikbaar gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tendonsie Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Hey iedereen. We hadden inderdaad "voorbereidingen" genomen. Momenteel staat alles al live. Lees er meer over in: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden