Koos1 Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 (bewerkt) Hey TorchCrafters! Ik heb de laatste tijd wat leuke plaatjes gemaakt met armor stands. Het zijn plaatjes van spelers en soms maak ik gewoon wat met die speler en soms vraag ik aan die speler waar hij/zij zichzelf als minecraft-speler in ziet. https://imgur.com/gallery/U1CMz @ProGodNL op plaatje 1 met zijn gokmachines en purpur blocks. @compelintje op plaatje 2 in haar klaslokaal. @Pixiio op plaatje 3 in zijn STOFFIGE studeerkamer ;) @remco1300 is gewoon veel te rijk. @Tendonsie op plaatje 5 met zijn hosting dingetjes. @Skycrypt en @xR0B op plaatje 6 tegen 2 noobs aan het vechten. (xR0B vraag maar aan Skycrypt hoe en wat en waarom) @David_Naseman aan het vechten tegen een zombie op plaatje 7! En @Saizis geeft zoals altijd weer gratis dingen weg op plaatje 8!! Als je alles een keertje van bovenaf wilt zien: https://imgur.com/a/X2e3X 23 december 2017 bewerkt door Gigakoos 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Hey Gigakoos, Leuk gedaan deze plaatjes. Zien er goed uit en ze passen precies op de Speler. Ik geef ook veel gratis weg. Teveel eigenlijk hahaha Greetz Saizis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 1 uur geleden zei Saizis: Hey Gigakoos, Leuk gedaan deze plaatjes. Zien er goed uit en ze passen precies op de Speler. Ik geef ook veel gratis weg. Teveel eigenlijk hahaha Greetz Saizis wnnr ga je dan een keer een rank weggeven (aan mij) ;) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas_Turtle Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 leuk gedaan ziet er nice uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xR0B Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 Aan de skins zie je al wie er gaat winnen xD, mooi gemaakt koos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 23 december 2017 Auteur Share Geplaatst 23 december 2017 (bewerkt) Bedankt allemaal! Zal ik anders nog een screenshot van boven doorsturen? Dat je alle decors kan zien? 23 december 2017 bewerkt door Gigakoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PapaTheBoss Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Super nice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden