ItzSpiro Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 (bewerkt) Hallo, ik kwam op torchcraft en zag dat de ranks hier wel heel duur zijn geworden. kijk zelf maar https://imgur.com/a/OsSc3 Zoveel krijg ik nooit verzameld in mijn hele leven!!! echt gek hoor... 26 januari 2018 bewerkt door UltimateSpiro_02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lord_snoepie007 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 "de rijkste mens op aarde heeft dat niet eens! echt gek hoor..." het stelt maar 100 mil voor hoor ;) is perfect haalbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Iemand heeft de developer tools gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Oh sorry @Cees Grapske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 @UltimateSpiro_02 dat heet ctrl+shift+I of “Pagina Inspecteren” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 23 uur geleden zei Cees: Iemand heeft de developer tools gevonden betekend dat een nieuwe developper?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 27 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2018 23 uur geleden zei Cees: Iemand heeft de developer tools gevonden 13 minuten geleden zei OnbekendeSpeler: betekend dat een nieuwe developper?! Ik hoop het wel maar ik denk het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden