Idhrenion Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Beste spelers en management van TorchCraft, Ik en een groepje ervaren Minecraft spelers hebben de laatste tijd een nieuwe gamemode in ontwikkeling gebracht, genaamd LostWorld. Het gaat hier om een Open-World survival concept waarin alles te doen is. Met maar 1 doel, overleven. Over deze wereld is voedsel schaars en wapens moeten gevonden worden, dit allemaal terwijl er een horde zombies achter je aan zit, of misschien wel een bende spelers? Alles is mogelijk. Wij willen dit graag voort zetten op een server dat wél potentie heeft, zijn jullie enthousiast? Hier volgen enkele screenshots, het gaat hier om een map van 10k x 10k. Meer screenshots kunnen op aanvraag gegeven worden. ~Team LostWorld https://imgur.com/hVVcfDg https://imgur.com/BycykREhttps://imgur.com/ArFwfkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Nieuw? Lijkt meer op een kopie van een bestaande gamemode van meneer D. Harms. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Over deze wereld is voedsel schaars en wapens moeten gevonden worden, dit allemaal terwijl er een horde zombies achter je aan zit, of misschien wel een bende spelers? Alles is mogelijk. Server showbow heeft dit al haha MineZ heet het daar Die server heeft wel "potentie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamiel Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Ik zou om echt reactie van staff te krijgen een mailtje sturen naar [email protected] Zij kunnen jullie daar vast verder helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
extremewessel30 Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 ik dacht dat Survival al bestond. Sorry dat ik het fout heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen123 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 De map zier er erg tof uit, maar volgens mijn lijkt de game heel erg op hungergames? maar idd is het om effe een mailtje te sturen naar [email protected] groeten, Jeroen123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skyjade Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Het is leuk bedacht, doet me wel een beetje denken aan een aantal series van vroeger! Wie weet wordt het wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Op 31-1-2018 om 00:20 zei Fearsum88: Nieuw? Lijkt meer op een kopie van een bestaande gamemode van meneer D. Harms. idd ze kunnen beter vragen of David die map wil hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cubefish00 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Hmm, deze gamemode is niet bijzonder origineel. er zijn wel tientallen servers die dit soort gamemodes hebben! om eerlijk te zijn zal de tand des tijds moeten zeggen of dit wat wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 1 uur geleden zei cubefish00: om eerlijk te zijn zal de tand des tijds moeten zeggen of dit wat wordt. mooi gezegd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden