Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Gegroet, Oude spelers! Ikzelf, en andere spelers zijn erg tegen de Prison map dat er nu is. Na aantal keren aangeven word hier niks mee gedaan, of word er niet naar geluisterd. GEEN HAAT. Als je de oude map nauwelijks kan herinneren, hier wat herinneringen: - Dropparty boom - PvP met stonebrick berg & glass voor de PvP lijn - OLD SCHOOL! ( HOEFT NIET PERSEE DEZE PVP! ) - De cellen met het reuze verre uitzicht en 3 verdiepingen. - 2 PvP ingangen. - 4 Prison kanten. - Meer ruimte in heel Prison Ik probeer GEEN HAAT te verzamelen. Maar iedereen zijn mening. Hoop dat er een meerderheid komt, en dat het daarna aan de staff over is. Laat asjeblieft je mening hieronder achter! Je mening telt ;) Fijne dag! Vriendelijke Groet, Wesley855 2 februari 2018 bewerkt door Wesley855 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 pssst... Ik heb de hele oude map nog.. Stel dat hij terug kan/mag. Kan ik een handje helpen haha 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Life_With_Lisa Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 oude map 0.o goede herinneringen zou wel heel leuk zijn als die terug komt 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SikandaTheOnlyOne Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 IK vind ook dat de oude map terug moet komen, al is het maar tijdelijk. Ik zelf speel een tijdje al niet meer tc meder door de nieuwe updates, ik denk dat het goed is als een oud geleedte terug komt. IK denk dat meer spelers terug kunnen komen inclusief mijzelf. Ik zelf speel al langer dan 5 jaar tc en vooral prison en zou t heel leuk vinden als wat van die amateur map terug komt in plaats van de professionele map nu. Gegroet U allen, Sikanda 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Hij moet terug! of het moet afwisselen, de ene maand de nieuwe, de andere de oude. want die pvp was beter 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 Dit noem ik nou eens een overleg ;) Guys ELKE MENING TELT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 eh, en die map die tussen de oude en huidige zat? er was er toch nog een? maar die was ook snel weer verdwenen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 En ik ben ook voor de oude map! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 Haha, iniedergeval een met die 4 ruimtes ofzo. Wesley855 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoespoes Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 de nieuwe map moet ZEKER terug ! het is een gezellige leuke mooie map waar iedereen we graag was en leuke goeie tijden hadden en het zijn zeker leuke herrieneringen. ik vond het zelf ook heel leuke pvp en kan geen pvp maar bleef er maar in gaan en het word soms veranderd maar dan is het altijd 1 ding daarin en dat is ook altijd heel leuk ik hoop dat de oude map zeker terug komt groetjes snoespoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProGodNL Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Ja ik wil de oude map terug als dat mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Het is wel leuk die oude map maar de server moet soms vernieuwen ;). Als je nu de allereerste lobby van Torchcraft zou zien zou je overgeven :P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 1 minuut geleden zei Graseter (troes1): Het is wel leuk die oude map maar de server moet soms vernieuwen ;). Als je nu de allereerste lobby van Torchcraft zou zien zou je overgeven :P. hoe zag die er ookalweer uit? Iemand fototje daar nog van? das echt lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
troes1 Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 1 minuut geleden zei Build_it_now: hoe zag die er ookalweer uit? Iemand fototje daar nog van? das echt lang geleden Die wil je niet zien haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 was dat het houten vliegende platform met 4 netherportals met bruggen daarnaartoe?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 Laat dit asjeblieft bij je mening, dat is overzichtelijker voor staff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Build_it_now Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 maak er dan een peiling bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 10 minuten geleden zei Graseter (troes1): Het is wel leuk die oude map maar de server moet soms vernieuwen ;). Als je nu de allereerste lobby van Torchcraft zou zien zou je overgeven :P. Ik heb die ooit op 1 of andere manier gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 @Build_it_now Dan kan het zijn dat spelers hun mening niet erbij zetten, Meningen zijn nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Als oude Prison speler heb ik ook leuke herinneringen aan die map, maar ik sluit me toch aan bij troes1. Die map was gewoon echt lelijk (haha) en de map van nu is veel uitgebreider. Ik heb dan toch een stuk liever de map van nu dan de map van vroeger. De map van nu is ook overzichtelijker voor nieuwe spelers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
medina Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 jaaaaa hij moet trug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast ShadowWolfHunter Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Ik vind de nieuwe map anders heel erg mooi hoor, ziet er leuk uit, lekker gezellig, dus van mijn part blijft de nieuwe map Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien. Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. Waar ik wel benieuwd naar ben (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld? Groeten Saizis 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley855 Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2018 1 minuut geleden zei Saizis: Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien. Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. Waar ik wel benieuwd naar ben (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld? Groeten Saizis Het is mogelijk, maar wat is jou mening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saizis Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 13 uur geleden zei Wesley855: Het is mogelijk, maar wat is jou mening? Mijn mening is dat de oude prison map niet terug gaat keren. Om de redenen zoals hierboven aangegeven. Onstabiel. Verouderd en niet lekker speelbaar. Ook met het oog op de toekomst plannen van Prison is het niet mogelijk terug te keren naar de oude wereld. Wellicht kunnen we goede elementen van de oude prison map terug brengen naar de nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden