PapaTheBoss Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 He hallo. Zo te lezen gaat het hier om de terug keer van de oude pvp. Ik persoonlijk vind deze (prison)map leuker. Er valt veel meer te zien en te ontdekken en volgens mij word dat alleen maar meer. Persoonlijk ben ik wel van verandering. Soms kan je niet om verandering heen en zul je moeten vernieuwen. Vind wel dat oud en nieuw gecombineert kunnen worden. Leuk voor de oude en nieuwe spelers. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fearsum88 Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 Gaf die map ook niet te veel lag etc? nehh nooit teruggaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 3 februari 2018 Share Geplaatst 3 februari 2018 @Fearsum88 misschien kunnen jullie anders van die map een download link maken? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 (bewerkt) Op 2-2-2018 om 23:34 zei Saizis: Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien. Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. Waar ik wel benieuwd naar ben (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld? Groeten Saizis ik vond de vorige /warp xp leuker vooral vanwege dat je niet doodkon gaan maar ik weet dat jullie dat juist wouden veranderen dus dat is dan wel oke, maar ik vind het wel weer jammer dat jullie hebben weg gehaald dat je een special rank moet zijn voor mobs. (d voor zombies, g voor skelletons en k voor witches) 5 februari 2018 bewerkt door bert_POWER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 (bewerkt) 22 minuten geleden zei bert_POWER: ik vond de vorige /warp xp leuker vooral vanwege dat je niet doodkon gaan maar ik weet dat jullie dat juist wooden veranderen dus dat is dan wel oke, maar ik vind het wel weer jammer dat jullie hebben weg gehaald dat je een special rank moet zijn voor mobs. (d voor zombies, g voor skelletons en k voor witches) Klopt volledig, ook met schapen g, en koneinen L. Witch was rank L btw 4 februari 2018 bewerkt door _HerobrineYT_ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnNaamIsStef Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Het zou tof zijn dan om de week de prison afwisselen. Zo is er telkens wat anders. Misschien zou het tof zijn als je om de week bij elke prison ook weer andere items verkrijgbaar zijn ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Oude was wel leuk, maar in de nieuwe heb je de stad en die is echt geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 De ranks voor schapen en koneinen moeten terug. Heel irritant als er een rank a zonder zijn zwaard alle dingen komt slagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Op 16/02/2018 om 21:13 zei _HerobrineYT_: De ranks voor schapen en koneinen moeten terug. Heel irritant als er een rank a zonder zijn zwaard alle dingen komt slagen. Dat mag ‘ie gewoon doen en dat is dan jouw probleem. Die speler killt ze misschien wel voor die konijnenpootjes en wil snel rankup. Ze zijn niet voor niets open voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ItzSpiro Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Op 2/02/2018 om 23:34 zei Saizis: Altijd leuk om een goede discussie te zien voor de gamemode Prison. De kans dat de oude map gaat terugkeren is denk ik nihil. De map is zoals aangegeven verouderd en er is te vaak aan gesleuteld om lekker stabiel te kunnen draaien. Het is wel zo dat Torchcraft zich moet blijven ontwikkelen om aantrekkelijk te zijn en te blijven in de huidige minecraft server markt. Één van de redenen dat Prison nu een Semi open wereld is. Waar ik wel benieuwd naar ben (en ik denk de rest van het Prison team ook) is welke elementen jullie echt goed dan wel fijn vonden aan de oude Prison map. Wellicht kunnen we dat meenemen in het huidige plan hoe wij Prison willen gaan vormgeven. Dat wij niks met jullie input doen is niet helemaal waar. Input vanuit jullie wordt meegenomen in overleggen en waar het kan proberen wij het ook door te voeren om jullie zoveel mogelijk tegemoet tekomen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Het is de bedoeling dat er een goede balans tussen oude en nieuwe elementen op Prison te vinden zal zijn zodat zowel de oude garde als de nieuwe generatie boeven plezier aan Prison kunnen beleven. Nogmaals. Welke elementen vonden jullie fantastisch aan de oude prison wereld? Groeten Saizis Ik vind dit niet. ze kunnen alle elementen weghalen dat gewoon de oude map er is. bv. met een warp naast de nieuwe spawn ofzo. er hoeft toch niets redstone ofzo in te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaniPoesGames33 Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 ik ken de oude map van prison niet maar als er vroeger geen stad was vind ik deze leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden