Xendaciun Geplaatst 13 februari 2018 Share Geplaatst 13 februari 2018 Misschien een leuk idee voor in creative. In plaats van een rank te kopen een rank verdienen. Dit wordt bedoeld voor de mensen die goed kunnen bouwen. Zelf merk ik namelijk dat ik al snel niks meer kan in creative. heb 1 klein plot vol gebouwd en vind het jammer dat ik niet meer verder kan. Hoe gaat dit werken? Wanneer iemand een mooi vol plot heeft gemaakt diegene een rank te geven Bouwer/Builder/Creator. zodat diegene onbeperkt plotten kan vol bouwen en misschien uiteindelijk ook toegang krijgt tot de commands world edit of toegang krijgt tot een bouwserver? MVG, Pancho A.K.A Xendaciun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smileyman03 Geplaatst 14 februari 2018 Share Geplaatst 14 februari 2018 17 uur geleden zei Xendaciun: Misschien een leuk idee voor in creative. In plaats van een rank te kopen een rank verdienen. Dit wordt bedoeld voor de mensen die goed kunnen bouwen. Zelf merk ik namelijk dat ik al snel niks meer kan in creative. heb 1 klein plot vol gebouwd en vind het jammer dat ik niet meer verder kan. Hoe gaat dit werken? Wanneer iemand een mooi vol plot heeft gemaakt diegene een rank te geven Bouwer/Builder/Creator. zodat diegene onbeperkt plotten kan vol bouwen en misschien uiteindelijk ook toegang krijgt tot de commands world edit of toegang krijgt tot een bouwserver? MVG, Pancho A.K.A Xendaciun op zich wel een leuk idee maar door de ranks kan de creative server blijven bestaan, als ze die weg halen kunnen ze creative niet meer onderhouden en dan kan je helemaal geen creative meer spelen. ook is de vraag wie beoordeelt of iemand mooi kan bouwen omdat anders mensen met veel vrienden zo'n rank krijgen omdat al die vrienden zeggen dat hij/zij mooi kan bouwen. ook kan iemand gewoon iets van het internet of van een ander plot namaken en dan de rank krijgen terwijl die eigenlijk niet goed kan bouwen. als ze de ranks die je kan kopen laten bestaan, haal je redelijk wat functies eigenlijk weg omdat je die ook gewoon gratis kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden