Breyzan Geplaatst 22 februari 2018 Share Geplaatst 22 februari 2018 Goedemorgen, Ik heb een vraagje. Ik heb nu godlike op survival, 1 van de redenen om dit aan te schaffen was voor mij het maken van mooie gates/poorten waar je minimaal Godlike voor nodig hebt. kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat? Hoe kan ik die gates maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amferium Geplaatst 22 februari 2018 Share Geplaatst 22 februari 2018 (bewerkt) Lukt het wel om de andere functies te gebruiken of lukt dat ook niet? 22 februari 2018 bewerkt door Amferium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koos1 Geplaatst 23 februari 2018 Share Geplaatst 23 februari 2018 Kijk hier eens @Breyzan https://youtu.be/-7Oztkw5J7g 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Nu wilde ik ook een gate maken, wat met de tralies wel goed lukte. Ik wilde echter een gate van fences, maar die pakt hij dan weer niet. Wat doe ik fout?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Of werkt het alleen met oak fences en tralies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 22 uur geleden zei Estrulta: f werkt het alleen met oak fences en tralies? en glass panes als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrulta Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 5 uur geleden zei Raoulh: en glass panes als het goed is oh klinkt ook goed. Maar dus geen dark oak?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulh Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 1 uur geleden zei Estrulta: oh klinkt ook goed. Maar dus geen dark oak?? helaas niet alleen oak,bars en glass Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden